اخبار بازی

انتشار اولین جزئیات گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2

وی جی مگ: دقایقی پیش تعدادی از اعضای تیم سازنده Beyond Good & Evil 2 همراه با کارگردان این اثر میشل انسل در جریان یک برنامه لایو استریم اولین جزئیات گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2 را اعلام کردند. اثری که تاکنون نمایشی از گیم‌پلی نداشت و برای چند ثانیه‌ای در جریان این برنامه به نمایش در آمد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا تیم سازنده بازی توضیح داد که چیزی حدود 120 نفر روی این اثر مشغول کار هستند و استودیوهای دیگر Ubisoft همچون بارسلونا به آنها در Ubisoft Montpellier کمک می‌کنند. در حال حاضر تمرکز اصلی تیم سازنده آماده کردن نمایش بازی برای E3 2018 است و بخش‌های بیشتری از گیم‌پلی در جریان این نمایشگاه رونمایی می‌شود. در همین راستا تیم سازنده اطلاعاتی را در از داستان در قالب یک Timeline ارائه کرده که جزئیات آن را در ادامه مطالعه می‌کنید.

2040 – دوران طلایی علم همراه با شروع حضور انسان‌ها در منظومه‌های مختلف

2063 – شروع بحران روی زمین و پیشرفت چشم‌گیر فناوری و علم

2086 – تولد اولین هیبرید انسان و حیوان همراه با DNA هر دو گونه

2108 – شروع سفر انسان‌ها به منظومه‌های دیگر و رفتن تا سیستم 3

2225 – ساخت اولین شهر مهم در سیستم 3 که با نماد گانشا شناخته می‌شود

2314 – ایجاد اولین درگیری‌ها در سیستم 3 و کشته شدن تمامی اعضای یک سفینه فضایی

2360 – شروع دوران طلایی دزد‌های فضایی در سیستم 3

زمانی نامشخص – تولد Jade (شخصیت اصلی عنوان اول)

شروع Beyond Good & Evil 2 (قسمت دوم پیش زمینه‌ای برای عنوان اصلی است)

در ادامه تیم سازنده توضیح دادند که گیمر در بازی به عنوان یک کاپیتان فضایی شناخته می‌شود و می‌تواند تعداد زیادی از شخصیت‌های غیر قابل بازی را به گروه خود اضافه کرده و از آنها در کشتی فضایی‌اش استفاده کند. این نکته نیز لازم به ذکر است که شخصیت اصلی کاملا از سوی گیمر ساخته می‌شود. اطلاعاتی از محدودیت تعداد شخصیت‌های قابل اضافه به تیم گیمر ارائه نشده. از دید تیم سازنده Beyond Good & Evil 2 اثری اکشن ماجراجویی و نقش آفرینی است که می‌توان آن را به صورت تک نفره و Co op تجربه کرد.

در جریان نمایش کوتاه بازی نیز صحنه‌هایی را دیدیم که طی آن می‌توان مطمئن شد Beyond Good & Evil 2 به صورت سوم شخص دنبال شده و در آن گیمر می‌تواند با صورت تن به تن و با اسلحه‌های سرد دشمن‌ها را از پا در آورده و البته از طریق فضاپیمای خود نیز با دیگر دشمن‌ها درگیر شود. سازندگان بازی در نهایت اعلام کردند که گیمرها لازم نیست برای تجربه Beyond Good & Evil 2 به سراغ قسمت اول بروند و می‌توانند بدون داشتن اطلاعاتی از این مجموعه این بازی جدید را تجربه کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 − 1 =