اخبار بازی

انتشار به‌روزرسانی جدید Ghost Recon Wildlands

وی جی مگ: به‌روزرسانی جدید Ghost Recon Wildlands همراه با فعالیت‌های جدید دقیقا یک سال بعد از انتشار اولیه این بازی در دسترس تمامی گیمرها قرار گرفته. این به‌روزرسانی به همراه قابلیت‌های جدیدی در گیم‌پلی از جمله ابزار رای برای نقشه، سه کلاس جدید و دو نقشه برای حالت Extraction عرضه شده. البته مخاطب‌هایی که به تجربه بازی با کلاس‌های Trapper، Guerilla یا Stalker علاقه دارند باید Season Pass یا Ghost War Pass را خریداری کرده باشند.

به گزارش وی جی مگ، در بخش داستانی بازی نیز اسلحه‌های بیشتری از Fallen Ghost ارائه می‌شود و آیکون Rainbow Six نیز از طریق بسته‌های Spec Ops و Ghost Wars قابل دریافت هستند. با ارائه این به‌روزرسانی کاربرها می‌توانند در بخش Ghost Wars از میان سه نقشه به یکی رای داده و آن را انتخاب کنند. دو نقشه جدید که برای حالت Extraction طراحی شده نیز Refinery و Cliffside نام دارد.

در توضیحات این‌ به‌روزرسانی به قابلیت‌های کلاس‌های جدید نیز اشاره کوتاهی شده. کلاس Stalker می‌تواند از راه دور دشمن‌ها را کشته و Trapper با یک اسلحه نیمه اتوماتیک تک‌تیراندازه و گاز KO تجهیز شده. کلاس Guerilla نیز پهبادی با قابلیت شلیک نارنجک‌های دودزا همراه شده و می‌تواند با تاکتیک‌های گمراه‌کننده به هم تیمی‌های خود کمک کند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که به‌روزرسانی جدید Ghost Recon Wildlands در حال حاضر قابل دانلود است.

منبع: Ubisoft

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 5 =