اخبار بازی

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از Valkyria Chronicles 4

انتشار تصاویر و اطلاعات جدید از Valkyria Chronicles 4 1

وی جی مگ: مجله ژاپنی فامیتسو، اطلاعات و تصاویر جدیدی را از بازی JRPG استراتژی Senjou no Valkyria 4: Eastern Front که در غرب با نام Valkyria Chronicles 4 شناخته می‎شود منتشر کرد.

درحالی‌که بخش زیادی از مبارزات بازی از طریق سربازان پیاده نظام دنبال می‌شود، تانک‌ها قوی‌ترین وسیله برای جنگ‌های زمینی در بازی به‌شمار می‌روند.

به گزارش وی جی مگ، همانند عناوین قبلی این سری، تانک‌ها از سه نوع گلوله ضد زره، نارنجک و machine guns استفاده می‌کنند. هرکدام از آن‌ها روی نوع مخصوصی از اهداف موثر هستند. با ترکیب آن‌ها می‌توانید دفاع دشمن و مین‌های ضدنفر را از بین ببرید.

گلوله‌های ضد زره مسیر خطی را طی کرده و برای از بین بردن تانک‌های دیگر  متعلق به دشمن بکار می‌روند. نارنجک‌ها به نوعی طراحی شده‌اند که می‌تواند در یک مسیر سهی‌وار، پیاده نظام دشمن را نابود کنند. از machine guns نیز برای حمله به دشمن پیاده نظام نزدیک و در مواردی که خارج از محدود نارنجک تانک هستند استفاده می‌شود.

المان رایج دیگری که در این سری وجود دارد، بخش تسهیلات R&D است که در آن می‌توانید برای پیاده نظام ارتش و بخش‌های زرهی وسایل نقلیه خود امکانات و موارد متنوعی انتخاب کنید. موارد بسیاری در این بخش برای انتخاب وجود دارد اما تنها می‌توانید تعدادی محدودی از آن‌ها را برای تجهیز ارتش خود انتخاب کنید.

Valkyria Chronicles 4 در سال 2018 برای آمریکا و اروپا برای کنسول‌های PS4، XBOX ONE و Nintendo Switch عرضه خواهد شد.لازم به ذکر است این بازی در ژاپن برای کنسول PS4 در تاریخ 21 مارس 2018 (1 فروردین 97) و درتابستان برای Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

تصاویر جدید منتشر شده از بازی را می‌توانید در زیر مشاهده نمایید:

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =