اخبار بازی

انتشار جزئیات فنی ساخته جدید استودیو Ready at Dawn

بعد از انتشار The Order: 1886 استودیو بازیسازی Ready At Dawn برنامه ساخت بازی انحصاری برای پلتفرم‌های سونی را کنار گذاشت و در حال حاضر با همکاری Gamestop مشغول ساخت بازی جدیدی تحت عنوان Deformers است.

Deformers عنوانی چند نفره و آنلاین است که تمرکز زیادی روی فیزیک دارد و قرار بود که در تاریخ 14 فوریه منتشر شود اما در آخرین لحظه، Ready At Dawn عرضه آن را با تاخیر مواجه کرد. در همین راستا کارگردان بازی در انجمن اینترنتی NeoGAF توضیحاتی را درباره دلیل این تاخیر و البته تاریخ در دسترس قرار گرفتن نسخه بتا ارائه کرده.

کارگردان Deformers توضیح داده که «بازی با تاخیر اندکی مواجه شده و دلیل اصلی آن انجام آزمایش‌های بیشتر برای پیدا کردن مشکلات احتمالی است. به زودی تاریخ عرضه بازی اعلام می‌شود و ما در حال حاضر مشغول انجام کارهای مورد نیاز برای عرضه نسخه آزمایشی بتا روی شبکه آنلاین استیم هستیم.»

طبق اطلاعات منتشر شده Deformers از موتور گرافیکی The Order: 1886 استفاه می‌کند و می‌تواند از قدرت سخت‌افزار PS4 Pro نیز بهره‌مند شود. بازی روی تمامی کنسول‌ها به صورت 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. وضوح تصویر نسخه PS4 روی 1080p است و برای Xbox One سعی شده تا از وضوح تصویر متغیر استفاده شود اما هدف اصلی 900p است. گرافیک بازی روی Xbox One به صورت 900p واقعی پردازش می‌شود اما در ادامه به صورت نرم‌افزاری تا 1080p افزایش پیدا می‌کند.

البته توضیح داده که نسخه PS4 Pro هم از وضوح تصویر 1080p پشتیبانی می‌کند اما اگر بازی را به صورت Split Screen تجربه کنید، این عدد کاهش پیدا می‌کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 1 =