اخبار بازی

انتشار دموی بازی Pioneers of Pagonia

Pioneers of Pagonia

نسخه آزمایشی بازی قرون وسطایی Pioneers of Pagonia هم اکنون در Steam. این نسخه آزمایشی را می‌توانید هم اکنون به صورت رایگان از استیم دانلود کنید. همچنین دسترسی زودهنگام بازی از 13 دسامبر 2023 با قیمت 29.99 EUR / 29.99 USD / 25.99 GBP برای خریداران مقدور است.

اولین نسخه آزمایشی عمومی بازی قرون وسطایی Pioneers of Pagonia توسط استودیوی مستقل و برنده جایزه Envision Entertainment اکنون به صورت رایگان در Steam در دسترس است. در Pioneers of Pagonia می توانید داخل سه نقشه (در نسخه آزمایشی) به ماجراجویی در پاگونیا بپردازید و یک بازی استراتژیک خالص ساخت شهر را که توسط Volker Wertich و Envision Entertainment “Wuselfaktor” ساخته شده تجربه کنید. بازیکنان می توانند جامعه ای پر رونق متشکل از هزاران ساکن دقیق را به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی برزیلی، فرانسوی و لهستانی بسازند و مدیریت کنند.

“کل تیم بسیار خوشحال هستند که اولین آزمایش آلفا با استقبال مثبت جامعه روبرو شد. بسیاری از آنها ده ها ساعت را بر روی این سه نقشه سپری کردند، از فضا لذت بردند و با آنها آزمایش کردند.”

Volker Wertich، مدیر خلاق Envision Entertainment، در ادامه گفت:

«از طرف کل تیم، می‌خواهم از جامعه بزرگ گیمرها و تسترهای این بازی برای بازخورد سازنده‌‌شان تشکر کنم که به ما در ساخت این بازی کمک کردند. کمک آنها هم در چیزی که هم اکنون عرضه می‌شود و هم در آینده و آپدیتهای بازی بسیار کمک خواهد کرد. ما توانستیم برخی از پیشنهادات را مستقیماً در نسخه آزمایشی فعلی پیاده‌سازی کنیم، در حالی که سایر ایده‌ها در طول دسترسی زودهنگام ادغام خواهند شد.”

تا زمان انتشار Early Access در 13 دسامبر 2023، تیم 20 نفره‌ای زیر نظر Volker Wertich کارگردان بازی، روی بسیاری از ویژگی‌های دیگر کار خواهند کرد که هنوز در نسخه آزمایشی فعلی موجود نیستند. اینها عبارتند از کلیدهای میانبر توسعه یافته، جناح های خنثی، انواع مختلف دشمن، انتخاب های اضافی در ایجاد نقشه در روند بازی، و تجارت با سایر جناح ها.

همچنین از جمله ویژگی های برنامه ریزی شده برای سه ماهه اول 2024، حالت اشتراک اشتراکی، نمایش بهره وری گسترده، استخراج زیرسطحی، و کلبه ماهیگیری، یکی از ساختمان های مورد درخواست تستهای آلفای بازی هستند.

Pioneers of Pagonia در تاریخ 13 دسامبر 2023 با قیمت 29.99 یورو / 29.99 USD / 25.99 GBP و به صورت دسترسی زودهنگام(Early Access) منتشر خواهد شد. بازیکنان می توانند در ایجاد اقتصاد منحصر به فرد خود با بیش از 40 نوع ساختمان مختلف و بیش از 70 کالای مختلف فعال باشند و تولیدات خود را به صورت زنجیره‌وار در بازی پخش کنند. زندگی و پویا بودن بازیرا از طریق انیمیشن های خیره کننده که برای همه حمل و نقل کالا، فرآیندهای تولید و اکتشافات جمعیت تهیه شده‌اند تماشا کنید. و به لطف تولید نقشه در روند بازی، تغییرات بی‌شماری برای تجربه بازی منحصر به فرد هر بار امکان‌پذیر است.

قابل ذکر است که توسعه این بازی توسط کمک مالی صندوق بازی های آلمان توسط وزارت اقتصاد فدرال و حفاظت از آب و هوا حمایت مالی شد. برای به‌روز ماندن در مورد Pioneers of Pagonia، می‌تواند این بازی را در فیس‌بوک دنبال کنید، به Discord بپیوندید یا از وب‌سایت رسمی بازی بازدید کنید.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =