اخبار بازی

انتشار نمره فامیتسو به Ni no Kuni 2 و Valkyria Chronicles 4

وی جی مگ: آخرین شماره از مجله معتبر و ژاپنی فامیتسو منتشر شده و در آن می‌توان نمره‌ منتقد‌ها به چند بازی مختلف را مشاهده کرد. اطلاعات به دست آمده از این شماره مجله فامیتسو نشان می‌دهد که Ni no Kuni 2 و Valkyria Chronicles 4 به ترتیب نمرات 38 و 35 از 40 را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، انتظارات طرفداران ساخته جدید Level 5 نتیجه مثبتی را برای آنها به همراه داشته و Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom موفق به کسب نمره 38 از 40 شده که نشان از کیفیت بالای آن دارد. در مقابل Valkyria Chronicles 4 پنج امتیاز از مجموع 40 امتیاز کم آورده و باید دید که نهایتا گیمرها به این عنوان که روی PS4 عرضه می‌شود چگونه واکنش نشان می‌دهند.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که برای نقد بازی‌ها مجله فامیتسو همواره از چهار منتقد استفاده کرده و مجموع نمره آنها از 10 را با یکدیگر جمع می‌کند. Ni no Kuni 2: Revenant Kingdom که حالا مشخص شده از کیفیت بالایی برخوردار است در تاریخ 23 مارچ برای PS4 و PC منتشر شده و عرضه Valkyria Chronicles 4 برای PS4 در تاریخ 21 مارچ در ژاپن برنامه‌ریزی شده. تاریخ عرضه این عنوان در کشورهای غربی هنوز مشخص نیست اما می‌دانیم که امسال روانه بازارهای آمریکا و اروپا می‌شود.

منبع: فامیتسو

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 7 =