E3 2017 اخبار بازی

انتظار نمایشی از Beyond Good & Evil 2 در نمایشگاه E3 را نداشته باشید

انتظار نمایشی از Beyond Good & Evil 2 در نمایشگاه E3 را نداشته باشید

انتظار برای معرفی Beyond Good & Evil 2 به قدر طولانی شده است که تعداد زیادی از گیمر‌ها و هواداران بدون شک این بازی را به صورت کلی فراموش کردند.

این بازی که قرار است ادامه‌ای برای بازی محبوبی است که در سال 2003 عرضه شد. اولین بار ساخت نسخه دوم در سال 2008 تایید شد و در 9 سال گذشته هیچ خبری از آن نشده است. بسیاری از هواداران امید داشتند که این بازی بالاخره در E3 سال جاری به صورت رسمی معرفی شود.

در این بین Michel Ancel یکی از طراحان شاغل در یوبی‌سافت و طراح Rayman چند ماه گذشته تصویری از پشت صحنه تصویر هنری منتشر شده در سال 2008 را منتشر کرد. بر اساس گفته‌های او، این بازی از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد و همین نکته باعث شده بود که مراحل ساخت بازی بسیار پراکنده انجام شود. کار به جایی رسیده بود که تیم یا باید از عرضه بازی چشم پوشی می‌کرد یا ساخت آن را برای مدت مدیدی متوقف می‌کرد تا به پروژه‌های دیگر برسند.

این بازی برای مدت زیادی در همین حالت باقی ماند و تیم روی بازی Rayman کار کرد. Ancel در ماه اکتبر گذشته اعلام کرده بود که Beyond Good & Evil 2 در مراحل پیش تولید قرار گرفته است. Ancel به تازگی اعلام کرد که:« من مطمئن نیستم که E3 جای خوبی برای معرفی Beyond Good & Evil 2 باشد. ما به شدت مشغول به طراحی این بازی هستیم و شاید در مقطعی نامشخص از سال جاری آن را نمایش دهیم.»

با این توضیحات باید بگوییم که مطمئنا خبری از نمایش Beyond Good & Evil 2 در E3 نیست و شاید در مراسمی چون PSX 2017 یا Gamescom به نمایش درآید.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =