اخبار بازی

انتظار The Witcher 4 را به این زودی های نداشته باشید

انتظار The Witcher 4 را به این زودی های نداشته باشید 1

براساس صحبت های مدیر عامل CD Projekt یعنی آقای Marcin Iwinski، این شرکت هیچ عنوانی از سری بازی های Witcher را در دست ساخت ندارد و حتی برنامه ای هم برای آن ندارد. در پاسخ به این سوال که آیا این استدیو با انتشار محتوای اضافه Blood and Wine در تاریخ 31 می، برابر با 11 خرداد، این بازی را به حال خود رها خواهد کرد یا روزی به سراغ آن باز می گردد، ایشان گفتند: “صادقانه باید بگویم که نمی دانیم، ما هیچگونه برنامه ای برای قسمت بعدی Witcher نداریم. همانطور که قبلاً گفتیم، هرگز نمی گوییم ممکن نیست ادامه ای وجود نداشته باشد اما در حال حاضر Blood and Wine واقعاً آخرین خواهد بود. پس از Blood and Wine به این زودی ها Witcher دیگری در کار نخواهد بود. اگر روزی برای یک نسخه ی جدید از این بازی برنامه ای وجود داشته باشد، من واقعا می خواهم احساس مردم را نسبت به آن بدانم، باید بدانیم که گیمر ها واقعا از آن لذت خواهند برد یا خیر”

CD Projekt اخیراً برنامه 6 ساله ای در نظر دارد که شامل عنوان Cyberpunk 2077 که در زمانی پس از سال 2017 عرضه خواهد شد و همچنین عنوانی که شامل 3 نسخه بوده، و تم اسرار آمیز در سبک نقش آفرینی خواهد داشت که در بین سال های 2017 تا 2021 عرضه خواهد شد. Iwinski اطمینان داد که عنوان دوم، The Witcher 4 نیست: “من تضمین می کنم که ما در حال کار برروی یک Witcher دیگر نیستیم.”

CD Projekt Red محتوای 10 ساعته Hearts of Stone را در اکتبر سال 2015 عرضه کرد که توسط محتوای Blood and Wine ادامه خواهد یافت و در پایان ماه جاری (برابر 11 خرداد) عرضه خواهد شد. Iwinski در این مورد می گوید: “Blood and Wine تنها یک محتوای اضافه نیست که توسط استدیوی ما ساخته شده باشد و هدف آن صرفاً بدست آوردن پول بیشتر باشد، من تنها می خواهم به این تاکید داشته باشم که ما تمام قلب، احساساتمان و دانشمان را در آن گذاشته ایم. تمام درس هایی که از Witcher 3 و Hearts of Stone بدست آورده ایم در Blood and Wine گنجانده شده است.”

پس از Blood and Wine این استدیو برروی Cyberpunk 2077 تمرکز خواهد کرد. برنامه دیگری که این استدیو دارد، برنامه ای 6 ساله است که Iwinski نیز چیزی در مورد آن نگفت و به نظر می رسد که این برنامه مربوط به کار روی نوع جدیدی از بازی های ویدئویی است.

انتظار The Witcher 4 را به این زودی های نداشته باشید

برچسب‌هاnews The Witcher 4 اخبار
فرشاد حسینی(ابراهیمی)

فرشاد حسینی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 11 =