اخبار بازی

اندازه نقشه بازی Anthem مشخص شد

اندازه نقشه بازی Anthem مشخص شد 1

وی جی مگ: در چند ماه گذشته اطلاعات زیادی از بازی شرکت BioWare منتشر شده. باید از Mark Darrah به خاطر همه این اطلاعات تشکر کنیم. به خاطر فعالیت زیاد او گیمرهای زیادی برای بازی Anthem هیجان زده شدند.

به گزارش وی جی مگ، می‌دانیم که در بازی Anthem می‌توانیم به اکتشاف بپردازیم و محیط بازی بسیار پویا است ولی اندازه نقشه بازی را نمی‌دانیم. با تشکر از Brenon Holmes مدیر طراح تکنیکی بازی حالا اطلاعات کافی از نقشه بازی داریم. او به چند سوال مطرح شده از سوی طرفداران پاسخ داد و در آخر یک تصویر از نقشه بازی Anthem منتشر کرد. البته اندکی از بالا و پایین نقشه مشخص نیست. در زیر می‌توانید تصویر منتشر شده از نقشه بازی را مشاهد کنید:

اندازه نقشه بازی Anthem

با اینکه تاکنون اطلاعات زیادی از این بازی به دستمان رسیده است ولی هنوز اطلاعات بیشتری از بازی وجود دارد که می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. در طی جلسه‌ای که شرکت EA با سرمایه‌گذاران داشت، مدیر اجرایی این شرکت اعلام کرد که این بازی عملکرد خوبی دارد و در حال پیشرفت است.

Andrew Wilson در طی صحبت‌هایش گفت که ما از هیجانی که برای بازی Anthem وجود دارد بسیار راضی هستیم. یک IP جدید که در فوریه عرضه می‌شود. گیمرها در انتظار این بازی هستند و می‌خواهند بیشتر و بیشتر از این بازی بدانند. Wilson در ادامه صحبت‌هایش گفت که شرکت BioWare یک بازی بسیار خلاقانه و عمیقی می‌سازد و ما به دنبال این هستیم تا چیزهای بیشتری در ماه‌های پیش‌رو با پلیرها به اشتراک بگذاریم از جمله نسخه pre-launch بازی.

قبلا در مورد این بحث شده بود که امکان این وجود دارد تا این بازی را زودتر از زمان انتشار بازی کرد که نسخه pre-launch بازی معرفی شد. بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.البته می‌توان بازی را زودتر از انتشار جهانی تجربه کرد پس باید منتظر خبری از شرکت EA باشیم.

 

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − نه =