اخبار بازی

اولین اطلاعات از بازی جدید و نقش آفرینی Techland

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که Techland مشغول ساخت چه بازی است اما سازندگان Dead Island و Dying Light به تازگی بودجه قابل توجهی را از دولت لهستان گرفته و مشغول ساخت اثری نقش آفرینی در شعبه وارسا خود است.

چند روز پیش بود که خبر رسید، دولت لهستان بودجه‌ای یک میلیون دلاری را در اختیار شعبه وارسا Techland قرار داده تا روی تکنولوژی‌های جدید برای ساخت بازی‌های پرهزینه کار کنند. در همین راستا امروز اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این استودیو مشغول ساخت بازی اول شخص در ژانر نقش آفرینی با حضور موجودات غول آسا است.

بسیاری از منابع خبری این بازی را چیزی شبیه به مجموعه Monster Hunter یا Shadow of the Colossus می‌دانند اما واقعیت ماجرا این است که به جز چند تصویر و اطلاعات اندک، جزییات بیشتری از ساخته جدید Techland در اختیارمان نیست.

هفته گذشته بود که خبر رسید یکی از طراحان اصلی The Witcher 3 به این استودیو پیوسته و در همین راستا مشخص شد که Techland مشغول ساخت IP جدیدی است.

در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که به تازگی استودیو CD Projekt Red هم بودجه‌ای 7 میلیون دلاری را دریافت کرد که تا تکنولوژی برای طراحی شهری زنده را تولید کند که احتمالا برای ساخت Cyberpunk 2077 استفاده می‌شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − 2 =