اخبار بازی

اولین اطلاعات از بازی جدید Ninja Theory

اولین اطلاعات از بازی جدید Ninja Theory

وی جی مگ: براساس شایعات جدیدی که منتشر شده بازی جدید Ninja Theory یک اثر Co-op چهار نفره عملی – تخیلی خواهد بود که قرار است در سال 2020 عرضه شود. این استودیو که در کارنامه خود ساخت بازی‌هایی نظیر Heavenly Sword، Hellblade و DmC: Devil May Cry را دارد در سال گذشته توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات جدید بیان می‌دارد بازی جدید Ninja Theory داستان‌محور بوده و مبارزات آن نیز روی نبردهای تن به تن تمرکز دارد که از این منظر شبیه تمامی ساخته‌های قبلی این استودیو است. این اثر از قابلیت Co-op چهار نفره بهره برده و در آن هر پلیر می‌تواند قابلیت و توانایی منحصر به فرد متفاوتی را انتخاب کند که بر نحوه مبارزات تاثیر خواهد داشت.

اطلاعات فاش شده مدعی می‌شود بازی شامل 18 مرحله در شش منطقه منحصر به فرد خواهد بود. هر منطقه یا لوکیشن شامل سه مرحله می‌شود و چیزی حدود 90 دقیقه به طول می‌انجامد. به عبارت دیگر بازی مجموعا 9 ساعت از زمان گیمر را به خود اختصاص می‌دهد. هر منطقه با یک باس‌فایت به اتمام می‌رسد که مشابه با God of War جدید توصیف شده‌اند.

داستان بازی در چندین سیاره متفاوت دنبال شده و شخصیتی را دنبال را می‌کند که به دلیل تهاجم یک نژاد بیگانه به زمین، آن را ترک کرده و اکنون به دنبال شکار موجوداتی است که مسبب این این تهاجم هستند. هر سیاره‌ای که در بازی مورد جستجو و کاوش قرار می‌گیرد توسط این نژاد بیگانه مورد تهاجم قرار گرفته است.

این بازی جدید توسط Unreal Engine 4 در حال ساخت بوده و بازی در مقایسه با آثار قبلی این استودیو سرعت بیشتری خواهد داشت. Ninja Theory به مدت شش سال است که به نوعی در حال کار روی این پروژه بوده و از این نظر، این پروژه بشتر از بازی دیگری در این استودیو زمان تولید را به خود اختصاص داده است. پیش از این گفته شده بود که قرار است Ninja Theory بازی جدید خود را در نمایشگاه E3 پیش‌رو معرفی کند. از این رو برای یافتن صحت این اطلاعات زمان زیادی را منتظر نخواهیم ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =