اخبار بازی

اولین اطلاعات از بسته الحاقی The Resistance برای Call of Duty WW2

اولین اطلاعات از بسته الحاقی The Resistance برای Call of Duty WW2

اگر از هواداران Call of Duty WW2 باشید بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات در مورد بسته‌های الحاقی این بازی بودید. امروز این انتظار به پایان رسید و Sledgehammer Games استودیوی سازنده این بازی، اولین اطلاعات را از بسته الحاقی The Resistance منتشر کرد.

همانطور که مشخص بود، این بسته الحاقی شامال سه نقشه جدید برای بخش مالتی‌پلی است و در کنار آن شاهد عرضه یک نقشه مخصوص War Mode خواه بود. عرضه یک نقشه مخصوص برای بخش زامبی نیز رسما مورد تایید قرار گرفت. یکی از نقشه ها در واقع نسخه بازسازی شده از نقشه Resistance از بازی Call of Duty Modern Warfare 3 است.

نقشه مخصوص War Mode با نام Operation Intercept منتشر خواهد شد که در شهری از فرانسه پیگیری می‌شود. گیمر‌ها باید سربازان نیرو‌ی مقاومت فرانسه را آزاد کرده، ابزار برقراری ارتباط را نابود کنند و در نهایت نیز برای برنده شدن از حرکت یک قطار جلوگیری کنند. نقشه جدید بخش زامبی نیز The Darkest Shore است که به نوعی به مکمل نقشه اصلی است و همانطور که از نامش مشخص است انتظار می‌رود در ساحل پیگیری شود.

تاریخ عرضه این بسته الحاقی 30 ژانویه (10 بهمن) 2018 برای PS4 در نظر گرفته شده است. یک ماه بعد از آن نیز شاهد عرضه بسته الحاقی The Resistance برای PC و Xbox One خواهیم بود.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − یک =