اخبار بازی E3 2018

اولین اطلاعات و تصاویر از بازی Sekiro Shadows Die Twice

اولین اطلاعات و تصاویر از بازی Sekiro Shadows Die Twice

وی جی مگ: شب گذشته و در حین کنفرانس مایکروسافت بازی جدید استودیوی Fromsoftware با نام Sekiro Shadows Die Twice به صورت کامل و با نمایش گیم‌پلی حاضر بود. این بازی اوایل سال 2019 توسط اکتیویژن برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، همانطور که می‌دانید این استودیو ساخت آثاری مثل سری Dark Souls و Bloodborne را در کارنامه دارد. این اثر به نظر همانند دیگر ساخته‌های این استودیو بازهم سخت خواهد بود و تجربه‌ای متفاوت و جدید از گیم‌پلی به گیمر ارائه می‌کند. این اثر در سبک اکشن/ماجراجویی با المان‌های نقش‌آفرینی ساخته می‌شود. در قسمت تک‌نفره گیمر در نقش مبارزی قرار می‌گیرد که هدف اصلیش نجات دادن اربابش خواهد بود. اربابی جوان که از نسلی بسیار قدیمی است. هدف دیگر نیز انتقام از دشمن قدیمی این خانواده است.

دنیای بازی، برداشتی آزاد از دنیای ژاپن در سال‌های پایانی 1500 در دوره Sengoku است. شخصیت گیمر در بازی یک مبارز تنها، قهرمانی طرد شده است که از مرز مرگ نجات پیدا کرده است. می‌توان گفت که پایه‌های اصلی این بازی انتقام، بازگرداندن افتخار و البته مرگ‌های با شکوه است. FromSoftware اعلام کرده که امکان گشت و گذار در بازی نقش پررنگی دارد. گیم‌پلی بازی نیز تمرکز زیادی روی استفاده از شمشیر و دست‌های مصنوعی دارد که در تریلر منتشر شده قطعا آن را مشاهده کرده‌اید. سازندگان قول یک بازی سخت را دادند که هواداران آثار FromSoftware را به چالش بکشد.

در حال حاضر پیش‌خرید Sekiro Shadows Die Twice امکان‌پذیر شده که قیمت آن نیز 60 دلار است. اگر حس می‌کنید که نام این بازی برای شما بسیار آشنا است باید بگوییم که اولین نمایش این اثر با یک تیزر کوتاه در نمایشگاه Paris Games Week 2017 در کنفرانس سونی انجام شده بود. تصاویر منتشر شده را می‌توانید در بخش زیر مشاهده کنید:

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × دو =