اخبار بازی گیم پلی

اولین اطلاعات و ویدئو از نسخه کنسل شده Halo

اگر Halo Wars را از معادله خارج کنیم تاکنون هیچکدام از قسمت‌های مجموعه Halo در ژانر دیگری جز شوتر اول شخص قرار نداشته‌اند. با این وجود به نظر می‌رسد که مایکروسافت چند سال پیش مشغول ساخت نسخه‌ای جانبی از این مجموعه بوده که از زاویه دوربین سوم شخص استفاده می‌کرده.

نکته قابل توجه این است که هرچند هیچگاه شایعه مجله EGM درباره ساخت Lego Halo به واقعیت تبدیل نشد اما مایکروسافت با همکاری مگابلاک (شرکتی با تولیدات شبیه به لگو) مشغول ساخت بازی سوم شخص براساس Halo بوده.

در این اثر گیمرها بازی را به صورت سوم شخص دنبال کرده و در همان محیط آشنای مجموعه قرار می‌گرفتند اما تفاوت اصلی مربوط به سبک و سیاق بازی است که تقریبا می‌توان گفت از بلاک‌های کوچک تشکیل شده. به تازگی ویدیویی از نسخه پروتوتایپ (اولیه) این بازی که با نام رمز Haggar شناخته می‌شود، منتشر شده که نمای کلی از بازی را به در مقابل گیمرها قرار می‌دهد.

در این بازی که حالت آنلاین و دو نفره را در اختیار داشته، گیمرها به جز حرکت در محیط و مبارزه با دشمن‌های همیشگی سری این امکان را در اختیار داشته‌اند که با استفاده از بلاک‌ها، اشیای مختلفی را در محیط ساخته یا حتی وسایل نقلیه را شخصی‌سازی کنند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده مراحل ساخت این بازی توسط استودیو nSpace (سازنده پورت بسیاری از بازی‌های اکتیویژن برای کنسول دستی DS) دنبال شده و تیم سازنده برای توسعه Haggar از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 بهره گرفته. منابع خبری توضیح داده‌اند که ویدئو منتشر شده به احتمال فراوان مربوط به سپتامبر سال 2013 است و بازی به خاطر آماده‌ سازی Xbox One از فرایند تولید خارج شده.

بانی راس که در حال حاضر مسئولیت هدایت استودیوی 343 را برعهده دارد بعد از انتشار این ویدئو توضیح داده که ساخت Haggar مربوط به سال‌ها پیش است و در آن زمان با توجه به تغییر هدف‌گذاری، کار روی آن ادامه پیدا نکرد. در ادامه می‌توانید ویدیو نسخه اولیه این بازی را مشاهده کنید.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + هجده =