اخبار بازی

اولین تصاویر از بازی Digimon Survive

اولین تصاویر از بازی Digimon Survive

وی جی مگ: به تازگی در وب‌سایت رسمی Digimon، تصاویری از بازی در دست توسعه آن‌ها یعنی Digimon Survive منتشر شده است ولی استودیو سازنده بازی اطلاعات خاصی از این بازی اعلام نکرده. در زیر می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

به گزارش وی جی مگ، در دومین تصویر مشاهده می‌کنید که پلیر باید تصمیمی بگیرد و به گفته Bandai Namco تصمیمات پلیر روی روند داستان تاثیرگذار است و داستان متفاوتی روایت خواهد شد. برای نمونه دیجیمون‌هایی که می‌توانید ارتقا دهید به تصمیمات شما بستگی دارد. همان‌طور که می‌بینید تصمیم‌های بازی در قالب میان‌پرده‌های دو بعدی است که طی یک سری گفتوگو این تصمیم‌‌ها باید گرفته شوند. نوع تصمیم‌گیری در این بازی مانند بازی‌ The Walking Dead است که هنوز نمی‌دانیم استفاده از این تصمیم‌ گیری خوب است یا بد ولی به زودی متوجه می‌شویم.

در تصویر اول نوع مبارزه در بازی دیده می‌شود که تصمیم گیری درست باعث پیروزی در نبرد می شود. این مبارزه در زمینی قرار دارد که پلیر باید تکنیکی به مبارزه بپردازد. در حین مبارزه از انرژی برای انجام یک سری حرکت‌ها استفاده می‌شود از جمله Digivolution که باعث تبدیل شدن دیجیمون مورد نظر می‌شود. به گفته Bandai Namco استفاده درست از انرژی کلید پیروزی در نبردها است.

اگر این دو تصویر برای شما کافی نیست باید تا 29 جولای صبر کنید تا استریم Bandai Namco شروع شود. این استریم از ساعت 19 شروع می‌شود و ساعت پایانی آن 22:45 است. در این استریم اطلاعات بیشتتری از بازی‌های آینده این شرکت منتشر می‌شود.

بازی Digimon Survive برای کنسول‌های PS4 و Nintendo Switch در دست توسعه است و انتظار می‌رود که سال بعد منتشر شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =