اخبار بازی

اولین تصاویر از Ataribox منتشر شد

روز‌های آخر E3 2017 بود که ساخت کنسول Ataribox بسیار بی سر و صدا مورد تایید قرار گرفت.

روز‌های آخر E3 2017 بود که ساخت کنسول Ataribox بسیار بی سر و صدا مورد تایید قرار گرفت. این کنسول نیز نسخه بروزرسانی شده Atari 2600 است، دقیقا مثل کاری که نینتندو با NES Classic Edition کرد.

آتاری برای اولین بار با انتشار دو تصویر، طراحی کلی و ظاهری این کنسول را به نمایش گذاشت. این اولین باری است که در بیست سال گذشته آتاری دست به ساخت کنسول می‌زند. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد هدف آتاری، پایبند بودن به ساختار کلاسیک این کنسول بوده است. این در حالی است که برخی از ویژ‌گی‌های بروز برای بهتر بودن محصول به طراحی آن اضافه شدند.

همانطور که از تصاویر مشخص است، این کنسول شباهت زیادی به نسخه کلاسیک خود دارد، مخصوصا آن لایه چوبی شکل که در قسمت پایینی کنسول قرار گرفته.

این کنسول قابلیت پشتیبانی از پورت HDMI، پشتیبانی از پورت SD و چهار پورت USB را دارد. با توجه به موجود بودن پورت‌های ذکر شده می‌توان انتظار داشت که سخت‌افزار داخلی کنسول به روز شده باشد. آتاری قبلا اعلام کرده بود که برای طراحی سخت‌افزار این کنسول از معماری PC استفاده خواهد کرد. کنسول در دو مدل طرح چوب و مشکی/قرمز عرضه خواهد شد. در حال حاضر خبری از قیمت، بازی‌ها و سخت‌افزار این کنسول منتشر نشده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + نه =