اخبار بازی

اولین تصاویر و اطلاعات از فیلم DOOM: Annihilation

اولین تصاویر و اطلاعات از فیلم DOOM: Annihilation

وی جی مگ: بالاخره اولین اطلاعات فیلم جدید Doom که مراحل ساختش توسط کمپانی Universal دنبال می‌شود، منتشر شده و متوجه شدیم که این اثر با نام DOOM: Annihilation شناخته می‌شود. فیلمی که البته اکران سینمایی ندارد و قرار است تنها به صورت Direct to Video‌ یا همان نمایش خانگی منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، اولین اطلاعات از فیلم DOOM: Annihilation نشان می‌دهد که داستان این اثر در یکی از ماه‌های مریخ دنبال می‌شود. جایی که یکی از پایگاه‌های انسان‌ها روی آن قرار داشته و پیام اضطراری را برای زمین ارسال می‌کند. در ادامه گروهی از نیروهای UAC به سمت ماه مریخ حرکت می‌کنند تا با نیروهای جهنمی روبرو شوند که قصد دارند دروازه جهنم را به روی زمین باز کنند.

همان‌طور که می‌بینید داستان ساده‌تر از چیزی است که انتظار دارید و برای بار دیگر شاهد حضور UAC هستیم که به عنوان گروهی شناخته می‌شود که شخصیت اصلی بازی‌ این مجموعه همواره توسط آن به صحنه نبرد فرستاده می‌شود. در همین راستا سه تصویر نیز از فیلم DOOM: Annihilation در دسترس قرار گرفته که آنها را مشاهده می‌کنید. اثری که فلان تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست اما انتظار می‌رود که پاییز امسال روانه بازار شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =