اخبار بازی

اولین تصویر از پروژه جدید سازنده The Last Guardian منتشر شد

اولین تصویر از پروژه جدید سازنده The Last Guardian منتشر شد

وی جی مگ: کارگردان The Last Guardian فومیتو اودا (Fumito Ueda) به نظر پروژه جدید genDesing را با انتشار یک تصویر مفهومی معرفی کرد.

اگر به یاد داشته باشید قبل از معرفی رسمی The Last Guardian تصویری مشابه از این بازی فاش شده بود که ساخت بازی جدید این تین را نمایش می‌داد. به گزارش وی جی مگ، این تصویر هنری همانند تمام طرح‌های اودا جذاب و در عین حالت عجیب و غریب است. نوری از بالا روی سر آدمی و یا مجسمه‌ای در حال تابیدن است که در سمت راست آن یک دست بسیار بزرگ که شبیه به دست یک هیولا است مشاهده می‌شود.

با توجه به شواهد می‌توان گفت که این بازی نیز برای PS4 منتشر می‌شود اما باید در یاد داشته باشید که اودا دیگر کارمند سونی نیست. او همراه با تعداد زیادی از همکارانش Team ICO را ترک کرده و استودیوی genDesing را تاسیس کردند. این استودیو با همکاری سونی The Last Guardian را از PS3 به PS4 انتقال داده و در نهایت به بازار عرضه کردند. رئیس استودیو‌های جهانی سونی Shuhei Yoshida به تازگی اعلام کرده بود که آنها دوست دارند که بازهم با اودا همکاری کنند. باید دید که پروژه جدید اودا و تیمش در چه زمانی به صورت رسمی معرفی می‌شود و آیا این بازی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر می‌شود یا خیر؟

اولین تصویر از پروژه جدید سازنده The Last Guardian منتشر شد 1

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + 16 =