اخبار بازی

اکتیویژن در حال مذاکره با کارگردان احتمالی فیلم Call of Duty

اکتیویژن در حال مذاکره با کارگردان احتمالی فیلم Call of Duty

وی جی مگ: اگر به یاد داشته باشید مدت بسیار زیادی است که اکتیویژن قصد ساخت فیلم Call of Duty را دارد. در حالی که مدت‌ها هیچ خبر خاصی از این پروژه منتشر نشده بود به نظر می‌رسد که اکتیویژن در حال مذاکره با کارگردان احتمالی فیلم Call of Duty است.

به گزارش وی جی مگ، بر اساس اطلاعاتی که  توسط Variety منتشر شده است شرکت اکتیویژن در حال مذاکره با کارگردان فیلم Sicario 2 Soldado یعنی Stefano Sollima است. در حال حاضر مشخص نیست که داستان فیلم Call of Duty بازی‌های مدرن این سری را هدف گرفته یا کلاسیک اما با مشاهده تریلر Sicario 2 می‌توانید حس کنید که Sollima استعداد خوبی در ساخت اکشن با ساختار مدرن دارد. اگر تریلر این فیلم را با اسم Call of Duty the Movie منتشر می‌کردند برای همه قابل باور بود.

پروژه نهایی هر چیزی که باشد، می‌توانید مطمئن باشید که Activision Blizzard هدف‌های بسیار بزرگی برای فیلم Call of Duty دارد. آنها سال گذشته اعلام کرده بودند که هدفی مشابه با فیلم‌های سینمایی Marvel دارند و می‌خواهند چنین دنیایی را بسازند. با توجه به محبوبیت بسیار بالای Call of Duty ساخت فیلم با اقتباس از بازی‌ها کار بسیار دشوار برای هر کارگردانی خواهد بود.

اکتیویژن در حال مذاکره با کارگردان احتمالی فیلم Call of Duty

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + 15 =