اخبار بازی

اکتیویژن: Call of Duty WW2 و Destiny 2 پرفروش‌ترین بازی‌های 2017 هستند

اکتیویژن: Call of Duty WW2 و Destiny 2 پرفروش‌ترین بازی‌های 2017 هستند

به نظر می‌رسد که شرکت Activision Blizzard با نزدیک شدن به پایان سال 2017 میلادی به دستاورد‌های خاصی رسیده است که آن را به صورت رسمی اعلام کرده.

بر اساس این اعلامیه، بازی‌های Call of Duty WW2 و Destiny 2 پرفروش‌ترین بازی‌های کنسولی در بازار آمریکای شمالی در سال 2017 بودند. این آمار بر اساس درآمد سالیانه اکتیویژن منتشر شده است. Call of Duty WW2 ساخته جدید استودیوی Sledgehammer Games بر اساس آمار NPD در ماه نوامبر به فروش فوق‌العاده‌ای در آمریکای شمالی دست پیدا کرد. با توجه به آمار منتشر شده این نهمین سال پی در پی است که نسخه‌ای از Call of Duty پرفروش‌ترین بازی سال آمریکای شمالی می‌شود.

فروش Call of Duty WW2 در حالی که اوایل نوامبر عرضه شد تا به امروز به فروشی بیشتر از 1 میلیارد دلار در جهان دست پیدا کرده است. Destiny 2 نیز با توجه به عرضه شدن روی PC، لقب پرفروش‌ترین بازی Activision روی این پلتفرم را به خود اختصاص داد و توانست پرفروش‌ترین بازی سال 2017 باشد. نکته جالب این آمار در مورد Crash Bandicoot N.Sane Trilogy است که مقام پرفروش‌ترین بازی بازسازی شده برای PS4 را به خود اختصاص داده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 5 =