اخبار بازی

ایده‌های Peter Molyneux برای نسخه جدید Fable

ایده‌های Peter Molyneux برای نسخه جدید Fable

وی جی مگ: اگرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما به نظر می‌رسد استدیو سازنده Forza Horizon یعنی Playground Games در حال کار روی عنوانی جدیدی از سری Fable برای کنسول XBOX ONE است.

هنوز خیلی زود است که درمورد فضایی که استدیو Playground Games این بازی RPG فانتزی را به آن خواهد کشاند صحبتی کنیم اما ظاهرا آقای Peter Molyneux سازنده این سری عناوین، ایده‌های زیادی را برای آن در ذهن دارد. اگرچه او دیگر از اعضای تیم سازنده بازی به‌شمار نمی‌رود اما هنوز نظر و ایده‌ او ارزشمند محسوب می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، او در مصاحبه‌ای با IGN اینگونه می‌گوید که « داستان قبل از وقایع Fable 1 که مربوط به پیدایش Guild می‌شود بسیار دراماتیک بوده و می‌تواند محیط عالی برای عنوان بعدی این سری باشد. البته اگر قرار باشد پیش‌درآمدی برای این فرنچایز ساخته شود. سرزمین Albion از سرزمین‌های اولیه فرنچایز بوده که در آن جادو با طبیعت هماهنگی بیشتری دارد و مبارزات نیز خشن‌تر خواهند بود.»

Molyneux هم‌چنین امیدوار است سیستم مبارزات و جادو بازی ریبوت شده یا به عبارت دیگر ساختار آن کاملا تغییر یابد. او عقیده دارد به پلیر باید نوعی قابلیت داده شود که بتواند سیستم منحصر به فرد بازی خود را بسازد.  تعامل پلیر با حیوانات نیز باید افزایش یابد. زیرا برای استفاده بهتر از سیستم جادو بازی توسط پلیر می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. او وجود مخلوقاتی که نسبت به حرکات شما در بازی بی‌تفاوت باشند را توصیه می‌کند. در آخر هم Molyneux پیشنهاد می‌کند سطح پلیر باید براساس نوع اعمال و حرکات او در بازی شکل بگیرد و کاملا متعادل باشد.

مسلما Molyneux ایده‌های بسیاری برای این سری در ذهن دارد که اگر فرصت کارگردانی به او داده می‌شد می‌توانست بسیاری از این ایده‌ها را در بازی پیاده کند. اگر استدیو Playground Games به دنبال ایده‌های جدید برای پروژه خود است شاید بد نباشد سازنده قبلی این سری را فرا بخواند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 7 =