اخبار بازی

اینک آخرالزمان نظر گیمرها را به خود جلب نکرد

هفته گذشته خبر دادیم که یک استودیو تصمیم به ساخت بازی ویدئویی براساس فیلم سینمایی Apocalypse Now (اینک آخرالزمان) گرفته و پروژه خود را برای جذب سرمایه در وبسایت کیک‌استارتر قرار داده اما به نظر می‌رسد که آنها موفق به جذب بودجه ساخت بازی نشده‌اند.

هدف تغیین شده برای جذب سرمایه 900 هزار دلار اعلام شده بود اما تاکنون تنها 172 هزار دلار برای ساخت بازی جمع‌آوری شده و با توجه به باقی ماندن 8 روز از زمان تعیین شده برای سرمایه‌گذاری، عملا باید اعلام کرد که اینک آخرالزمان در کیک‌استار تبدیل به شکست شد. اکنون اما سازندگان بازی در استودیو Erebus LLC تصمیم گرفته‌اند که جمع‌آوری هزینه ساخت را به وبسایتی اختصاصی منتقل کرده و به دنبال سرمایه‌گذاران عمده بروند.

آنها پروژه خود را عنوانی اول شخص نقش آفرینی و ترسناک معرفی کرده‌اند و آن را شبیه به تجربه Fallout New Vegas روی اسید در ویتنام می‌دانند. به نظر می‌رسد تعداد زیادی گیمر علاقه‌ای به تجربه ساخته بتسدا روی اسید ندارند و البته می‌دانند که فیلم سینمایی فوق العاده فرانسیس فورد کوپولا که مارلون براندو نقش منفی آن را برعهده داشت، برای تبدیل شدن به بازی ویدئویی پروژه مناسبی نیست.

در نهایت باید توضیح داد که هرچند پروژه اولیه ساخت بازی با 900 هزار دلار به سرانجام می‌رسید اما حالا سازندگان آن با انتقال به وبسایت اختصاصی قصد جمع آوری 5.9 میلیون دلار را در 460 روز دارند. هنوز هیچ اطلاعات دیگری از بازی در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که داستان آن برگرفته از فیلم سینمایی است و برای انتشار در سال 2020 آماده می‌شود. اگر چند هفته بعد خبر کنسل شدن این بازی را شنیدید تعجب نکنید. از ما گفتن بود !

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 8 =