اخبار بازی

این هفته اطلاعات جدید از Xenoblade Chronicles 2 منتشر خواهد شد

این هفته اطلاعات جدید از Xenoblade Chronicles 2 منتشر خواهد شد

با انتشار Super Mario Odyssey، شرکت Nintendo توجهات را به سمت عنوان بزرگ بعدی خود، ساخته استدیو Monolith Soft یعنی Xenoblade Chronicles 2 که ماه آینده برای کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود، جلب کرده است. Nintendo کنفرانسی را برای تاریخ 7 نوامبر 2017 (سه‌شنبه 16 آبان 96) ترتیب داده است و قرار است طی آن اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شود.

به‌دنبال موفقیت نسخه اصلی بازی،عنوان Xenoblade Chronicles 2 شامل کاراکترهای جدیدی است. شخصیت های Heroes Rex و Pyra در جستجوی Elysium هستند، جایی که معتقدند بهشتی برای بشریت به‌شمار می‌رود. به‌همراه یک محیط open world بزرگ برای گشت و گذار در آن و تمدن سکونت یافته گسترده‌تر و هم‌چنین وجود موجوداتی عظیم به اسم Titan ها، به ‌نظر می‌رسد Xenoblade Chronicles 2، مقیاس بزرگی که این سری به دلیل آن شناخته می‌شود را مجسم کند.

این بازی قرار است در تاریخ 1 دسامبر 2017 (جمعه 10 آذر 96) به‌صورت جهانی برای کنسول Nintendo Switch عرضه شود. انتظار می‌رود اطلاعاتی در رابطه با سیستم مبارزات بازی، جهان کلی آن و چگونگی تفاوت این دنباله با نسخه های قبلی آن طی کنفرانس آِینده منتشر شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − چهار =