اخبار بازی

این هفته منتظر اخبار جدیدی از Gears of War باشید

وی جی مگ: بسیاری از کارشناس‌ها انتظار دارند که در حال حاضر نسخه جدیدی از Gears of War در حال ساخت باشد و مایکروسافت آن را در نمایشگاه E3 2018 معرفی کند. در همین راستا آیس‌تی رپر و بازیگر آمریکایی به تازگی در توئیتر خود اعلام کرده که این هفته منتظر اخبار جدیدی از Gears of War باشید.

به گزارش وی جی مگ، در همین ابتدا بسیاری از مخاطب‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که بالاخره خبرهایی از Gears of War 5 منتشر می‌شود اما دیگر کاربرها اعتقاد دارند که مایکروسافت به هیچ‌وجه قبل از E3 2018 چنین کاری را انجام نمی‌دهد و ممکن است که آیس‌تی در رویداد ورزش‌های الکترونیک این بازی که تحت عنوان EsportsGears شناخته می‌شود، حاضر شود. این رویداد در ماه جولای برگزار می‌شود.

برخی از کاربرهای انجمن اینترنتی ResetERA نیز اعتقاد دارند که احتمالا باید اخبار جدیدی را از فیلم سینمایی این مجموعه یا بازی باشیم که در کنار فیلم سینمایی ساخته می‌شود. ماه می سال گذشته بود که شین سالرنو فیلمنامه نویس فیلم Avatar به جمع تیم تولید فیلم سینمایی Gears of War پیوست و بعید نیست که توئیت آیس‌تی نیز به همین فیلم ارتباط پیدا کند. لازم به ذکر است که این رپر و بازیگر آمریکایی پیش‌تر در Gears of War 3 صداگذاری شخصیت آرون گریفین را برعهده داشت.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + بیست =