اخبار بازی

این هفته منتظر نمایش بازی Doom Eternal باشید

نمایش بازی Doom Eternal

وی جی مگ: بازی Doom Eternal در نمایشگاه E3 معرفی شد ولی چیز زیادی از بازی مشاهده نکردیم. شایعه شده بود که این بازی در QuakeCon با عنوان Doom 5 به نمایش در خواهد آمد. ناشر بازی اعلام کرد که این اتفاق خواهد افتاد و برای اولین بار گیم پلی بازی Doom Eternal در روز جمعه یعنی 10 آگوست به نمایش در می‌آید. ساعت آن چیزی بین 12 و 17 است.

به گزارش وی جی مگ،این بازی در نمایشگاه QualeCon در کنفرانس Bethesda همراه با بازی‌های Rage 2، Fallout 76 و The Elder Scrolls online به نمایش در خواهد آمد.

علی‌رغم اینکه تعداد بازی‌های Bethesda کم است باید گفت که بازی Doom که توسط Id Software ساخته می‌شود ادامه نسخه قبلی بازی است. در تریلری که در E3 به نمایش درآمد فهمیدیم که نیروهای جهنم در سیاره زمین پخش شده‌اند و Doom Slayer برگشته تا همه آن‌ها را بکشد چون این کار را دوست دارد.

هیولاهای جدیدی به بازی اضافه شده‌اند که نام آن‌ها Fire Spell-throwing Arch-Vile، the mini-spider mastermind Arachnotron، the skull- Spitting Pain Elemental است البته چند هیولای عجیب دیگر نیز در بازی وجود دارد. The Arachnotron از سال 1997 که بازی Doom در انحصار کنسول Nintendo 64 بود، در این سری دیده نشده است. آمدن این هیولا می‌تواند جذابیت بازی را بیشتر کند.

Id Software تمام تلاش خود را برای ساخت بازی Doom Eternal می‌کند چرا که بازی Rage 2 در دست توسعه‌دهندگان Just Cause است. بازی Doom Eternal تاریخ عرضه دقیقی ندارد و برای سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + نه =