اخبار بازی

این هفته Castle Crashers برای PS4 معرفی می‌شود

این هفته Castle Crashers برای PS4 معرفی می‌شود

وی جی مگ: در ابتدای هفته گذشته استودیو The Behemoth اشاراتی به عرضه بازی Castle Crashers برای کنسول Nintendo Switch کرده بود. اکنون نوبت به کنسول نسل هشتمی سونی رسیده و توییت جدید استودیو مذکور به صورت واضح بیان می‌دارد در هفته جاری Castle Crashers برای PS4 معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این توسعه دهنده با انتشار پستی در توییتر نوشت “در روز سه‌شنبه برای موارد بیشتری شما را ملاقات خواهیم کرد”. عکسی نیز در این توییت ضمیمه شده بود که چهار کنترلر Dual Shock 4 در آن دیده می‌شود بدین ترتیب می‌توان مطمئن بود در سه‌شنبه هفته جاری این بازی برای کنسول سونی معرفی می‌شود. عرضه Castle Crashers برای PS4 فرصتی مناسب در اختیار پلیرهای این کنسول قرار می‌دهد تا به تجربه این بازی بپردازند. هم‌چنین کنسول هیبریدی نینتندو نیز گزینه‌ای عالی برای انتشار بازی روی آن محسوب می‌شود.

بازی Castle Crashers یک اثر Beat ’em Up با ساختار Co op آنلاین بوده و جزو یکی از بازی‌های اصلی عناوین آرکید Xbox Live در زمان کنسول Xbox 360 به شمار می‌رفت. چهار پلیر می‌توانند به صورت Co op به تحربه بازی پرداخته در حالی که مینی‌ گیم‌هایی نیز در بازی تعبیه شده است. Castle Crashers هم‌چنین از مکانیک‌های نقش‌آفرینی نیز در گیم‌پلی خود استفاده می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 6 =