اخبار بازی

این هفته Watch Dogs 3 معرفی می‌شود ؟

این هفته Watch Dogs 3 معرفی می‌شود ؟

وی جی مگ: ماه‌ گذشته اطلاعاتی درز پیدا کرد که بیان می‌داشت Watch Dogs 3 در حال توسعه بوده، در سال جاری عرضه می‌شود و داستان آن هم در لندن انگلستان دنبال می‌شود. اگرچه جزئیات بیشتری در دسترس نبود اما جیسون شریر نویسنده وبسایت کوتاکو نیز آن را تایید کرده بود. اکنون برخی از حدس و گمان‌ها بیان می‌دارند این هفته Watch Dogs 3 در رویداد GDC 2019 رونمایی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در دست ساخت بودن نسخه سوم Watch Dogs و حتی عرضه آن در سال 2019 به هیچ وجه امری دور از انتظار نیست. شاید قابل توجه ترین پرسش پیرامون این بازی به زمان معرفی آن مربوط می‌شود که در نگاه اول پاسخ بدیهی به E3 2019 اشاره می‌کند. باید توجه داشت در حالی که بسیاری از کمپانی‌ها از حضور در نمایشگاه E3 در سال جاری منصرف شدند اما Ubisoft از بازگشت خود به این رویداد خبر داده است. قطعا برای بزرگ‌ترین همایش سالیانه ویدئوگیم و برگزاری کنفرانس در آن هم به محتویات و رونمایی از بازی‌های جدید نیاز خواهد داشت و Watch Dogs 3 هم گزینه‌ای مناسب برای این امر به شمار می‌رود.

اما شاید هم برای رونمایی از این بازی نیازی نباشد تا E3 صبر کنیم و در واقع در همین هفته Watch Dogs 3 برای اولین بار معرفی شود. شرکت گوگل پیش از این از حضور خود در رویداد GDC 2019 و برگزاری کنفرانس در آن خبر داده بود. قرار است این غول بززگ تکنولوژی در این رویداد از ابتکارعمل‌های جدید خود پیرامون صنعت بازی که به عقیده بسیاری شامل معرفی یک کنسول جدید خواهد بود پرده‌برداری کند. با این حال کمپانی Ubisoft به همراه id Software و Crystal Dynamics نیز آن‌ها را در این رویداد همراهی می‌کنند.

اگرچه در ابتدا می‌توان برداشت کرد که این سه کمپانی مخصوصا Ubisoft به منظور نشان دادن حمایت خود از گوگل و اطمینان دادن به گیمرها که گوگل این صنعت را درک می‌کند در رویداد حضور به عمل می‌آورند اما می‌دانیم گوگل برای آن که بتواند حضور خود در دنیای گیم را با شدت و قدرت اعلام کند در کنفرانس خود نیاز به رونمایی از بازی‌های مختلف جدید خواهد داشت. از همین رو یکی از حدس‌ها بدین شرح است که در این هفته Watch Dogs 3 در جریان برگزاری کنفرانس گوگل در GDC رونمایی می‌شود. ناگفته نماند در حال حاضر تمامی این موارد در حد گمانه‌زنی قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − یک =