اخبار بازی

بازسازی دمو Silent Hills توسط هواداران برای PC

بازسازی دمو Silent Hills توسط هواداران برای PC

وی جی مگ: P.T یک دمو قابل بازی برای عنوان Silent Hills بود. این عنوان که ریبوتی برای فرنچایز  Silent Hill به شمار می‌رفت توسط شرکت کونامی و شخص هید‌ئو کوجیما و گیرمو دل‌تورو ساخته می‌شد که با جدایی کوجیما از شرکت کونامی در سال 2015 این بازی نیز فرآیند ساخت آن کنسل شد. دمو P.T با وجود کوتاه بودن یکی از بهترین و در عین حال ترسناک‌ترین بازی‌های این ژانر محسوب می‌شود که البته هرگز برای PC انتشار نیافت. اما حال به لطف بازسازی‌های ساخته شده توسط هواداران می‌توانید آن را روی موس و کیبرد خود تجربه کنید.

به گزارش وی جی مگ، اولین بازسازی Corridors نام داشته که توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده است. البته هنوز کار زیادی برای تکمیل آن باقی مانده و سازنده آن SmoggyChips نیز قصد دارد با عرضه به‌روزرسانی‌هایی در آینده، مراحل جدیدی به آن اضافه کند. در صورت تمایل می‌توانید این نسخه را از این لینک تهیه و تجربه کنید.

دومین بازسازی نیز توسط کاربری از سایت Reddit با نام‌کاربری LinusPixel ساخته شده که توانسته بخشی از فایل‌های مربوط به انیمیشن، نقشه و تکسچرهای اصلی بازی را استخراج کند و آن‌ها در انجین جدیدی سرهم‌بندی کند. این نسخه را نیز می‌توانید از این لینک تجربه کنید.

منبع

برچسب‌هاP.T pc silent hill Silent Hills
فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + نه =

  • نسخه corridors دانلود و تست شد
    گرافیک خوبی داره و دقیقا همون بازیه قبلیه ولی مدت زمانی بازیش 10 دقیقه است و هنوز تکمیل نشده. حالت شو آف داره و کلا بازی نیست. فقط شخصیت بازی توی راه رو حرکت میکنه و داستان یا معمایی نباید حل کنه. بسیار هم ناقصه.