اخبار بازی

بازسازی قسمت‌های دیگر مجموعه Yakuza برای PS4 تایید شد

بازسازی قسمت‌های دیگر مجموعه Yakuza برای PS4 تایید شد

وی جی مگ: عرضه قسمت‌های مختلف مجموعه Yakuza برای کشورهای غربی روی PS4 باعث شده محبوبیت این سری افزایش چشم‌گیری داشته باشد اما مشکل اساسی که در ادامه این راه وجود دارد، سخت بودن دسترسی به قسمت‌های سوم، چهارم و پنجم این مجموعه در کشورهای مختلف است. با این حال اطلاعات به دست آمده از شماره جدید مجله فامیتسو که فردا منتشر می‌شود، تایید کرده که هر سه بازی اشاره از مجموعه Yakuza برای PS4 عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر دارندگان PS4 می‌توانند پیش‌زمینه این مجموعه یعنی Yakuza 0، بازسازی قسمت اول تحت عنوان Yakuza Kiwami و البته جدیدترین قسمت از این سری یعنی Yakuza 6 را روی PS4 تجربه کنند. قرار است که بازسازی قسمت دوم که تحت عنوان Yakuza Kiwami 2 شناخته می‌شود، تابستان پیش رو برای PS4 در کشورهای غربی منتشر شود. با این حال بسیاری از گیمرها نبود دسترسی به عناوین دیگر مجموعه بازی Yakuza را ضعف می‌دانستند و اکنون SEGA سعی در برطرف کردن آن دارد.

بازسازی Yakuza 3 در ژاپن 9 آگوست، بازسازی قسمت چهارم در پاییز و Yakuza 5 برای PS4 بهار سال آینده منتشر می‌شود. در حال حاضر تنها می‌دانیم که این سه بازی در ژاپن عرضه می‌شوند اما اگر SEGA رسم چند قسمت دیگر این مجموعه را ادامه دهد، احتمالا با اختلافی یک ساله شاهد عرضه آنها با زبان انگلیسی خواهیم بود. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که هر سه بازی اشاره شده با وضوح تصویر و فریم‌ریت بهبود یافته روی PS4 منتشر می‌شوند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =