اخبار بازی

بازگشت بازی God of War به صدر جدول فروش بریتانیا

بازگشت بازی God of War به صدر جدول فروش بریتانیا

وی جی مگ: بعد از چند هفته دوری از صدر اکنون شاهد بازگشت بازی God of War به صدر جدول فروش بریتانیا هستیم. بازی انحصاری PS4 که چند هفته ابتدایی عرضه با قدرت در این رتبه قرار گرفته بود اما بعد از عرضه بازی Donkey Kong Country Tropical Freeze و رسیدن به نزدیکی E3 2018 جایگاه خود را از دست داده بود.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که بازی God of War به صدر جدول فروش بریتانیا بازگشته اما نباید به راحتی از کنار بازی Donkey Kong Country Tropical Freeze گذشت که نشان داده کنسول Wii U اصلی‌ترین دلیل فروش پایین این اثر در نسل گذشته کنسول‌های خانگی بود. در شرایطی بازی Donkey Kong Country Tropical Freeze توانسته رتبه دوم این هفته جدول فروش بریتانیا را به خود اختصاص دهد که در زمان مشابه برای Wii U تنها موفق به فروش 44 نسخه شده بود. اعلام شده که فروش بازی God of War نسبت به هفته‌های گذشته 56 درصد کاهش داشته اما با توجه به عرضه نشدن بازی جدید توانسته به راحتی رتبه اول را از آن خود کند.

رتبه‌های بعدی جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا نیز به Far Cry 5 و FIFA 18 اختصاص پیدا کرده که همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند.

Last Week This Week Title
1 1 God of War
Re-Entry 2 Donkey Kong Country: Tropical Freeze
2 3 Far Cry 5
4 4 FIFA 18
5 5 Mario Kart 8: Deluxe
12 6 LEGO Marvel Super Heroes 2
6 7 Fallout 4
9 8 PlayerUnknown’s Battlegrounds
11 9 Star Wars Battlefront II
9 10 Super Mario Odyssey
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − هشت =