اخبار بازی

فیلم Resident Evil Vendetta پیش‌زمینه‌ای برای قسمت هفتم است

کپکام به صورت رسمی فیلم انیمیشنی جدید خود را با نام Resident Evil: Vendetta معرفی کرد. این انیمیشن در اصل سومین فیلمی است که با داستان اصلی مجموعه Resident Evil ارتباط دارد و همچون فیلم‌های سینمایی ساخته شده در چند سال اخیر بی‌ارتباط با بازی‌ها نیست.

کسانی که هفتمین قسمت از این مجموعه بازی را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که داستان این بازی از قسمـت‌های پیشین فاصله گرفته و سعی داشت اتفاقاتی جدید را روایت کند. البته نشانه‌هایی در بازی قرار گرفته که نشان می‌دهد به احتمال فراوان در آینده باز هم باید شاهد حضور شخصیت‌های قدیمی سری Resident Evil‌ باشیم. با این حال کپکام توضیح داده که فیلم انیمیشنی Resident Evil Vendetta در اصل داستان میان قسمت ششم و هفتم بازی‌ها را روایت کرده در ماه می پخش می‌شود.

در این فیلم شخصیت‌های قدیمی مجموعه همچون کریس ردفیلد و لیان کندی حضور دارند و ربکا چمبرز که در Resident Evil 0 معرفی شده بود نیز آنها را همراهی می‌کند. این اولین حضور ربکا چمبرز در خط داستان اصلی سری بعد از گذشت چند سال است. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که داستان Resident Evil 7 بهار امسال با انتشار DLC داستانی Not a Hero ادامه پیدا می‌کند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + 7 =