اخبار بازی

بازگشت پرداخت درون‌برنامه‌ای به Star Wars Battlefront 2

بازگشت پرداخت درون‌برنامه‌ای به Star Wars Battlefront 2

وی جی مگ: Star Wars Battlefront 2 پس از اولین لحظه انتشار خود به واسطه سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و لوت‌باکس‌های خود با جنجال مواجه شده بود. سرانجام چهار ماه پس از حذف این سیستم از بازی، سازنده آن یعنی استودیو DICE خبر از بازگشت پرداخت درون‌برنامه‌ای به Star Wars Battlefront 2 را داده است و اکنون به نظر می‌رسد سیستم استفاده شده در آن پلیرها را راضی خواهد کرد.

به گزارش وی جی مگ، اولین و مهم‌ترین مورد این است که هر چیزی به مانند Star Cardها که روی گیم‌پلی بازی تاثیرگذار است از این پس تنها از طریق خود گیم‌پلی قابل دستیابی بوده و دیگر جایی در لوت‌باکس‌ها نخواهند داشت. این مورد یکی از مهم‌ترین گلایه‌های کاربران بود که نسبت به Battlefront 2 گرفته می‌شد. از این پس در ازای مقدار بازی خود، تجربه به دست آورده و زمانی که تجربه کافی به دست آورید یک Skill Point به عنوان سطح جدید دریافت خواهید کرد و می‌توانید آن را برای تهیه یک Star Card جدید هزینه کنید.

به علاوه لوت‌باکس‌های بازی دیگر با هیچ‌گونه پول داخل بازی یا ارز واقعی قابل خریداری نخواهند بود. با تغییرات ذکر شده این لوت‌‎باکس‌ها تنها از طریق چالش‌ها و دستاوردهای داخل خود بازی قابل دستیابی هستند. در آخر هنگامی که تمامی این تغییرات در بازی اعمال شد قادر خواهید بود آیتم‎‌های ظاهری چون یک لباس جدید برای شخصیت خود با استفاده از پول داخل بازی یا ارز واقعی خریداری نمایید.

تغییرات جدید عنوان Star Wars Battlefront 2 از تاریخ 21 مارچ 2018 یعنی چهار روز دیگر در بازی اعمال خواهد شد. لازم به ذکر است استودیو DICE اعلام کرده است تمامی مواردی که پلیرها پیش از این در سیستم قدیمی بازی به دست آورده بودند باقی خواهند ماند و بنابراین نیازی نیست تا آن‌ها بازی را از ابتدا آغاز کنند.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =