اخبار بازی

بازگشت Suda51 به ساخته دو دهه پیش خود

نام The Silver Case را شنیده‌اید ؟ احتمالا تعداد کمی از مخاطب‌های امروزی صنعت بازی با این عنوان انحصاری Playstation که اولین‌بار در سال 1999 منتشر شد، آشنا هستند. این بازی در اصل یک رمان تصویری است که داستان بررسی یک قتل در ژاپن را روایت می‌کند.

چرا به سراغ The Silver Case رفته‌ایم ؟ سازنده اصلی این بازی یعنی Suda51 قصد دارد دوباره به سراغ آن رفته یک پیش‌زمینه و پایان داستانی را برای نسخه PS4 آن طراحی کند. پایان‌بندی این بازی YAMI نام دارد و در اصل داستان چند ماه بعد از پایان بازی اصلی را روایت می‌کند. YAMI به نوعی سرنوشت پرونده قتل مطرح شده در بازی اصلی را مشخص می‌کند.

در مقابل شاهد اضافه شدن بخشی به نام White out هستیم که در اصل به عنوان پیش‌زمینه داستان اصلی بازی شناخته می‌شود. ساخته Suda51 تاکنون برای پلتفرم‌های بسیاری پورت شده و سال گذشته به PC راه یافت. البته نسخه‌ای از آن برای DS نیز در دست توسعه بوده که نتوانسته سطح کیفی مورد نظر سازندگان را به دست آورد. در حال حاضر این رمان تصویری برای عرضه روی کنسول فعلی سونی آماده می‌شود.

هنوز از سوی استودیو Grasshopper یا ناشر بازی NIS America توضیح داده نشده که دو بخش جدید بازی به نسخه PC هم اضافه می‌شوند یا خیر اما کسانی که The Silver Case را در تاریخ 18 آپریل (29 فروردین) برای PS4 خریداری کنند، می‌توانند بخش‌های طراحی شده توسط Suda51 را تجربه کنند.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + 11 =