اخبار بازی E3 2018

بازی‌های انحصاری بیشتری برای PS4 در حال ساخت است

بازی‌های انحصاری بیشتری برای PS4 در حال ساخت است

وی جی مگ: نمایش Sony در E3 2018 این تفکر را به وجود آورد که فعلا بازی‌های انحصاری بیشتری برای PS4 در حال ساخت نیست اما صحبت‌های یوشیدا رئیس استودیوهای بین‌المللی سونی اعلام کرده که تعدادی از استودیوهای زیر مجموعه آنها در حال حاضر مشغول ساخت بازی‌های انحصاری بیشتری برای PS4 هستند.

به گزارش وی جی مگ، یوشیدا در گفت و گوی خود گفته: «از دید بازی‌های معرفی نشده برای PS4‌ (انحصاری)، بله تعدادی بازی وجود دارد.» مدیر استودیوهای بین‌المللی سونی در ادامه صحبت‌های خود به این نکته نیز اشاره داشته که هرچند بازی‌های مختلفی برای PS4 به صورت انحصاری در حال ساخت هستند اما فعلا نمی‌توانیم صحبتی درباره آنها انجام دهیم. هرچند این موضوع از دید بسیاری از کارشناس‌ها پیش از صحبت‌های یوشیدا نیز تایید شده بود اما حالا مدیر سونی با گفت و گوی اخیر خود به نوعی خیال طرفداران PS4‌ را راحت کرده که در آینده می‌توانند بازی‌های بیشتری را تجربه کنند.

سونی در E3 2018 تمرکز اصلی خود را روی چهار بازی انحصاری Death Stranding، Spider-Man، The Last of Us Part 2 و Ghost of Tsushima‌ قرار داده بود اما بسیاری انتظار دارند که تا انتهای نسل فعلی قسمت دوم بازی God of War و Horizon نیز ساخته شده و برای PS4 منتشر شود.

برچسب‌هاe3 2018 Editors Pick PS4 sony
محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − سه =

  • ینی من هر سال امیدوارم بازی agent رو ببینم و هر سال هم میخوره تو حالم
    خیلی دوست دارم ببینم هنوز روش کار میکنن یا نه

      • اقا میثم اخه میدونی من از‌کجا امیدوارم
        اینا هر چن سال نام تجاری agent رو‌تمدید میکنن
        من تنها دلخوشیم به اینه????????