اخبار بازی

بازی‌های رایگان ماه جولای PS Plus مشخص شد

بازی‌های رایگان ماه جولای PS Plus مشخص شد

وی جی مگ: سونی به صورت رسمی بازی‌های رایگان ماه جولای PS Plus را اعلام کرد و مشخص شد که دو بازی Heavy Rain و Absolver به صورت رایگان ماه آینده در اختیار دارندگان حساب کاربری PS Plus روی PS4 قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با انتشار دیگر بازی‌های استودیو Quantic Dream مانند بازی Heavy Rain‌ به صورت رایگان به فروش بازی جدید این استودیو یعنی Detroit Become Human کمک کند.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا اعلام شده که دو بازی Zero Escape: Zero Time Dilemma و Space Overlords نیز بین PS Vita و PS4 مشترک بوده و به صورت رایگان برای PS Plus در دسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که دارندگان PS3 می‌توانند ماه آینده دو بازی Rayman HD و Extreme Exorcism را رایگان تجربه کنند. این در حالی است که سونی برای چندمین ماه بازی بزرگی را که پیش‌تر برای PS4 عرضه شده، به صورت رایگان عرضه نمی‌کند.

هنوز تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن بازی‌های رایگان ماه جولای PS Plus مشخص نشده اما می‌توان انتظار داشت که این اتفاق تا هفته آینده و با شروع ماه بعدی میلادی رخ دهد. ماه گذشته دو بازی XCOM 2 و Trials Fuison به صورت رایگان در اختیار کاربرهای PS Plus‌ قرار گرفته بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 15 =