اخبار بازی

بازی‌های رایگان ماه مارچ Playstation Plus معرفی شد

وی جی مگ: چند روز پیش بود که سونی از بازی‌های مهم خود برای اشتراک Plus گفته بود و حالا به نظر می‌رسد که آنها بعد از ماه‌ها بالاخره چند بازی بزرگ را به صورت رایگان برای ماه مارچ Playstation Plus معرفی کرده‌اند. بازی‌هایی که هرچند بسیاری آنها را تجربه کرده‌اند اما در هر صورت ارائه آنها به صورت رایگان امتیاز بزرگی است.

به گزارش وی جی مگ، اصلی‌ترین بازی‌های معرفی شده به صورت رایگان برای ماه مارچ Playstation Plus شامل Bloodborne و Rachet & Clank می‌شوند که هر دو در اختیار دارندگان PS4 قرار خواهند گرفت. جدای از این بازی‌ها عناوین دیگری مانند Mighty No. 9، Claire: Extended Cut و Bombing Busters به صورت مشترک میان PS3، PS Vita و PS4 به صورت رایگان قابل دانلود هستند. به جز Mighty No. 9 که میان PS3‌ و PS4 مشترک است، کاربرهای PS3 می‌توانند به تجربه رایگان Legend of Kay نیز بپردازند.

کاربرهای اشتراک Playstation Plus می‌توانند به صورت رایگان از پک PS Plus‌ برای Dungeon Defenders استفاده کنند که در تاریخ 13 مارچ عرضه شده و شامل چهار لباس، یک میلیون طلا و موارد دیگری می‌شود. سونی درباره اشتراک Plus خبر جدیدی را نیز منتشر کرده و آن اتمام پشتیبانی از PS3 و PS Vita در مارچ سال 2019 میلادی است. با این توضیحات کاربرها تا آن زمان می‌توانند از بازی‌های رایگان خود استفاده کرده و از آن پس تنها قادر به تجربه عناوینی هستند که روی کنسول خود دانلود کرده باشند. از سال 2019 به بعد سونی تمام تمرکز خود را روی بازی‌های رایگان PS4 می‌گذارد.

بازی‌های رایگان ماه مارچ Playstation Plus معرفی شد

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 11 =