اخبار بازی

بازی‌های رایگان ماه ژوئن اشتراک گلد Xbox لو رفت

بازی‌های رایگان ماه ژوئن اشتراک گلد Xbox لو رفت

وی جی مگ: با رسیدن به روزهای پایانی هر ماه میلادی سوالی که ذهن بسیاری از گیمرها را درگیر خود می‌کند این است که بازی‌های رایگان این ماه اشتراک گلد Xbox چه آثاری را پیش روی کاربرها قرار می‌دهد. سوالی که به نظر می‌رسد با اطلاعات لو رفته از سوی وبسایت آلمان Xbox می‌توان جواب مناسبی برای آن آماده کرد.

به گزارش وی جی مگ، معمولا وبسایت‌های رسانه‌‌ای مایکروسافت همچون Xbox Wire در زمانی مشخص اطلاعات این چنینی را منتشر می‌کنند اما به نظر می‌رسد بازی‌های رایگان ماه ژوئن اشتراک گلد Xbox لو رفته و کاربرها می‌توانند بسته 100 دلاری بازی Smite و Assassin’s Creed Chronicles Russia را روی Xbox One خود به صورت رایگان تجربه کنند.

هرچند بازی Smite که در ژانر MOBA قرار دارد پیش از این هم به صورت رایگان در دسترس بوده اما مشترک‌های گلد Xbox می‌توانند بسته‌ای به ارزش 100 دلار از محتواهای داخل این بازی را به صورت رایگان در اختیار بگیرند. جدای از بازی‌های اشاره شده برای Xbox 360 نیز دو بازی Sonic All Star Racing Transformed و LEGO Indiana Jones 2: The New Adventures به صورت رایگان ارائه شده که کاربرهای Xbox One نیز می‌توانند آنها را دانلود و بازی کنند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که در ماه مه برای مشترک‌‌های گلد‌های Xbox بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به صورت رایگان عرضه شده بود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 12 =