اخبار بازی

بازی‌های رایگان Xbox Live Gold برای جولای 2019 معرفی شد

بازی‌های رایگان Xbox Live Gold برای جولای 2019 معرفی شد 1

وی جی مگ: به دنبال سونی ابن بار نوبت به شرکت مایکروسافت رسیده تا از فهرست بازی‌های رایگان سرویس Xbox Live Gold برای ماه جولای 2019 رونمایی کند.

به گزارش وی جی مگ، مانند هر ماه دو بازی برای کنسول Xbox One و دو بازی برای کنسول Xbox 360 در نظر گرفته شده و مشترکین سرویس Xbox Live Gold می‌توانند آن‌ها را به صورت رایگان تجربه نمایند. دو بازی Inside و Big Crown: Showdown  برای Xbox one و دو عنوان Castlevania: Symphony of the Night و Meet the Robinsons برای Xbox 360 معرفی شده است. ناگفته نماند این بازی از طریق سرویس Backward Compatible برای دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

همان‌طور که مشاهده می‌شود فهرست بازی‌های رایگان معرفی شده برای Xbox Live Gold نیز چندان قابل توجه و مهیج نبوده و به مانند عناوین سرویس PlayStation Plus که شامل دو بازی PES 2019 و Horizon Chase Turbo می‌شد دلسردکننده و تا حدودی ناامید‌کننده بوده است. اگرچه Castlevania: Symphony of the Night و Inside هر دو بازی باکیفیتی بوده اما باید توجه داشت هر دو بازی از جمله عناوین ارزان قیمت بوده و در حالت کلی نیز می‌توان آن‌ها را به راحتی تهیه و تجربه کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 − پنج =