اخبار بازی

بازی‌های Yakuza 0 و Persona 5 انحصاری باقی می‌مانند

بازی‌های Yakuza 0 و Persona 5 انحصاری باقی می‌مانند 1

به تازگی Atlus اعلام کرده است که هر دوی بازی‌های Persona 5 و Yakuza 0 به صورت انحصاری برای کنسول محبوب سونی باقی خواهند ماند. یکی از مدیران Atlus به تازگی این خبر را تایید کرده است.

البته این خبر به این معنی نیست که این بازی‌ها هیچ‌وقت برای هیچ پلتفرم دیگری عرضه نخواهند شد. شاید بعد از چند سال این رویه تغییر کند. این خبر در واقع تکذیب برای شایعاتی بود که در مورد عرضه شدن این دو بازی برای PC  چندی قبل منتشر شده بود. البته سونی هم در داغ شدن بازار این شایعات چندان بی تقصیر نبود. سونی قبل از آغاز سال جدید میلادی ویدیویی را منتشر کرد که در آن بازی‌های امسال پلتفرم‌های مختلف سونی را به نمایش می‌گذاشت و در این بین به بازی‌های Yakuza 0 و Persona 5 به عنوان “Console Exclusive” اشاره شد. این عبارت معمولا برای بازی‌هایی به کار می‌رود که برای یک کنسول انحصاری هستند اما برای PC نیز منتشر می‌شوند.

اما Atlus تایید کرد که هر دوی این بازی‌ها در حال حاضر به صورت انحصاری در اختیار پلتفرم‌های سونی خواهند بود. Persona 5 در حال حاضر برای PS3 و PS4 در حال ساخت است در حالی که Yakuza 0 فقط برای PS4 در نظر گرفته شده.

منبع

برچسب‌هاatlus Persona 5 PS4 Sega sony Yakuza 0
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =