اخبار بازی

بازی انحصاری WiLD هنوز در حال ساخت است

بازی انحصاری WiLD هنوز در حال ساخت است 1

بازی WiLD خاطرتان هست؟ البته به شما حق می‌دهیم اگر این بازی را از یاد برده باشید.

بازی WiLD یک اثر جهان باز است که توسط استودیوی Wild Sheep Studio  و شخص Michael Ancel خالق سری بازیهای Rayman و Beyond Good & Evil قرار است به طور انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شود. آخرین باری که این بازی به نمایش درآمد، اکتبر 2015 و در طی همایش Paris Games Show بود که البته بعد از آن این بازی در خاموشی مطلق فرو رفت. اما امروز خبر خوشحال کننده ای داریم و آن هم این است که این بازی همچنان در دست ساخت بوده و کنسل نشده است.

این خبر امروز توسط Michael Ancel و از طریق اکانت اینستاگرام وی با قرار دادن عکس جدیدی از این بازی، رسما تایید شد. ایشان همچنین در کنار این عکس قول انتشار عکسهای بیشتر که حاوی اسپویل نباشد را نیز داده است.

او میگوید:« غرق شدن در بازیِ خود، حس خوب و وصف ناپذیری است. محیط ها و مناظر بسیار زیادی در این بازی وجود دارد که انتظار شما را می‌کشند. من از این پس سعی میکنم به طور منظم عکسهایی از این بازی را منتشر کنم، البته عکسهایی که حاوی اسپویل نباشند.»

بازی WiLD که قرار است توسط سونی منتشر شود هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما ما امیدواریم که در طی مراسم E3 2017 اطلاعات بیشتری از این بازی کسب کنیم.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + یازده =