اخبار بازی

بازی بتل رویال H1Z1 برای PS4 عرضه می‌شود

وی جی مگ: استودیو Daybreak Games به صورت تایید کرده که بازی رایگان و بتل رویال H1Z1 برای PS4 منتشر می‌شود. قبل از انتشار نیز گیمرها فرصت خواهند داشت تا در تست بتا همگانی این بازی شرکت کنند که از 22 ماه مه شروع می‌شود احتمالا تا انتهای همین ماه ادامه دارد.

به گزارش وی جی مگ، البته نسخه PS4 بازی تنها یک پورت ساده از PC نیست و سازندگان بازی بتل رویال H1Z1 اعلام کرده‌اند که نه تنها محتوای جدید برای این نسخه در دسترس قرار می‌گیرد بلکه گیمرها روی PS4 می‌توانند از سیستم جدید پیشرفت اسلحه، رابط کاربری تغییر یافته و بخش جدیدی برای اسلحه‌ها و تجهیزات استفاده کنند. سازندگان بازی بتل رویال H1Z1 برای نسخه PS4 چینش کلید‌ها را تغییر داده و اعلام کرده‌اند که اگر از PS4 Pro استفاده می‌کنید، می‌توانید ساخته آنها را با نرخ فریم 60 تجربه کنید.

هرچند بازی بتل رویال H1Z1 به صورت رایگان عرضه می‌شود اما کاربرها در حال حاضر می‌توانند با پیش‌خرید آن از تعدادی آیتم تاثیرگذار روی ظاهر شخصیت خود و البته یک تم داینامیک نیز بهره‌مند شوند. اعلام شده که کاربرهای دارای اشتراک Playstation Plus می‌توانند در زمان پیش‌خرید H1Z1 از 20 درصد تخفیف استفاده کرده و البته در زمان انجام تست بتا نیز آیتم‌های جایزه‌ای خود را همراه داشته باشند.

برچسب‌هاDaybreak Games H1Z1 PS4
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 11 =