اخبار بازی

بازی بعدی سازندگان A Way Out هم‌چنان روی ساختار چندنفره تمرکز خواهد داشت

بازی بعدی سازندگان A Way Out هم‌چنان روی ساختار چندنفره تمرکز خواهد داشت

وی جی مگ: عنوان A Way Out ساخته استودیو Hazelight Studios سال گذشته برای پلتفرم‌های نسل هشتم عرضه شد و موفق شد به واسطه ترکیب داستان با ساختار Co op چندنفره به محبوبیت زیادی دست پیدا کند و علاوه‌بر جلب نظر منتقدان، رضایت گیمرها را نیز جذب کند.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان بازی و استودیو نام‌برده یعنی جوزف فارس به تازگی گفتگوی جدیدی با وبسایت IGN داشته و در خصوص پروژه جدید تیمش صحبت کرده است. اگرچه فارس جزئیات چندانی در خصوص بازی بعدشان ارائه نکرد اما ظاهرا این اثر هم به مانند A Way Out با تمرکز روی ساختار چندنفره تولید می‌شود به طوری که برای همه غافل‌گیرکننده خواهد بود.

چیزی که می‌توانم به شما بگویم بدین شرح است که بازی جدید در حال ساخت ما A Way Out 2 نخواهد بود. اما اگر شما به Brothers: A Tale of Two Sons و A Way Out و پس از آن بازی بعدی ما نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که این اثر جدید نیز توسط همان تیم سازنده توسعه یافته است. با این حال این پروژه کاملا با عناوین قبلی متفاوت خواهد بود و تمرکز زیادی نیز می‌کند تا مکانیک‌های مختلف بخشی از بازی باشد.

به عقیده من پتانسیل بسیار زیادی وجود دارد که بخواهید داستانی را برای بیش از یک نفر روایت کنید. اگر به فیلم‌های امروزی نگاه کنید متوجه می‌شوید که مخاطبین آن‌ها و داستان‌ها را به صورت دسته‌جمعی و در کنار یکدیگر تجربه می‌کنند. به نظر من بازی‌های داستان‌محور چندنفره دست کم گرفته شده‌اند. پتانسیل فراوانی در این مورد وجود دارد که دوست دارم آن را مورد کنکاش قرار دهم.

بازی بعد ما از نظر مکانیک‌های موجود در گیم‌پلی دیوانه‌کننده خواهد بود. خدای من…مکانیک‌های زیادی در این بازی وجود خواهند داشت. بنابراین خسته شدن از این بازی غیرممکن است. بازی به طور مداوم و هر سی دقیقه یک بار شما را متعجب کرده و تحت تاثیر قرار می‌دهد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + 5 =