اخبار بازی

بازی بعدی سازندگان Journey معرفی شد

بازی بعدی سازندگان Journey معرفی شد 1

قدم بعدی برای شرکت Thatgamecompany که آثاری مانند Journey، Flower و Flow را در کارنامه دارد، چیست؟ کسی به یقین نمی‌تواند در مورد پروژه بعدی آنها صحبت کند اما امروز چند عکس جدید در حساب کاربری توئیتر آنها منتشر شد.

بازی بعدی آنها در حال حاضر با نام “TheNextGame” شناخته می‌شود. این اثر قرار است که برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر شده و از ویژگی‌های بازی مالتی‌پلیر استفاده کند.

استدیو Thatgamecompany گفته است که این بازی در مورد “بخشندگی” است. مشخص نیست که منظور آنها از بخشش چیست. در یکی از عکس‌های پخش شده از این بازی شاهد یک شمع هستیم که شمع دیگری را روشن می‌کند. در عکس دیگر شاهد چند کودک هستیم که دستان یکدیگر را گرفته‌اند. در هر دو عکس فقط از دو رنگ آبی و سفید استفاده شده است. آخرین بازی این استدیو در سال 2012 با نام Journey عرضه شد گرچه این بازی در تابستان 2015 برای Playstation 4 نیز منتشر شد. بعد از عرضه این بازی در سال 2012 این استدیو اعلام کرد که بودجه‌ای 5.5 میلیون دلاری برای بازی بعدی خود که برای همه پلتفرم‌ها منتشر می‌شود آماده کرده‌اند.

موسس این استدیو آقای Jenova Chen در صحبت‌هایی گفت:« مردم هنوز کتاب می‌خوانند، فیلم تماشا می‌کنند و به موسیقی گوش فرا می‌دهند اما تقریبا تمام همسن و سالان من بازی کردن را به فراموشی سپردند. من از این اتفاق بسیار ناراحت هستم و دوست دارم اثری بسازم که تجربه آن برای تمام سنین لذت بخش باشد.» او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که بازی‌های امروزی اکثرا برای پسر‌های جوان ساخته می‌شود و دیگر قشر‌های گیمر اکثر نادیده گرفته می‌شوند. بازی بعدی این استدیو طبق گفته‌ها از لحاظ احساسی بسیار قوی خواهد بود. این بازی تمرکز خاصی بر احساسات انسان‌ها و شیوه ارتباط آنها خواهد داشت.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 6 =

  • چقدر خوبه که تو دوره ای که همه به فکر ساخت بازیهایی با نرخ فریم و رزولوشن بیشتر و خشونت زیاد هنوز یه همچین شرکتهایی وجود دارن.