اخبار بازی

بازی بعدی سازندگان The Last of Us Part 2 ممکن است سوم شخص نباشد

بازی بعدی سازندگان The Last of Us Part 2 ممکن است سوم شخص نباشد

وی جی مگ: در پنلی که امروز در نمایشگاه D.I.C.E. برپا شد، Neil Druckmann کارگردان The Last of Us Part 2 در مورد بازی آینده استودیوی Naugh*ty Dog صحبت کرد.

به گزارش وی جی مگ، Druckman اشاره کرد که بسیاری از بازی‌های مورد علاقه او با زاویه دوربین سوم شخص است چون راحت‌تر می‌تواند شخصیت‌های بازی را شناسایی کند اما بازی‌های داستانی صرفا نیازی به این نوع دوربین ندارند و می‌توان آنها را به صورت اول شخص نیز طراحی کرد. او به ساخت The Last of Us اشاره کرد کرد و گفت که تیم سازنده قبل از شکل‌گیری ایده کلی، هنوز مشخص نبود که بازی با استفاده از دوربین اول شخص ساخته خواهد شد یا سوم شخص. بعد از شکل‌گیری جزئیات بیشتر تیم تصمیم به این گرفت که The Last of Us با دوربین سوم شخص بسیار بهتر خواهد بود.

گرچه دوربین بسیار به شخصیت نزدیک بود و بسیاری از ویژگی‌های نمای اول شخص را نیز به گیمر القا می‌کرد. Druckmann اشاره کرد که آنها دیدی بسیار باز در مورد پروژه بعدی استودیو دارند و شاید این بازی با دوربین سوم شخص ساخته نشود. شاید این حرف اشاره مستقیمی بر آن باشد که Naugh*ty Dog در آینده یک بازی اول شخص خواهد ساخت؟ در حال حاضر این تیم مشغول ساخت The Last of Us Part 2 است و باید ببینیم که بعد از انتشار این اثر چه اطلاعاتی از پروژه جدید آنها منتشر خواهد شد.

بازی بعدی سازندگان The Last of Us Part 2 ممکن است سوم شخص نباشد

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 5 =