اخبار بازی

بازی بعدی Criterion احتمالا تاثیر گرفته از Burnout Paradise است

وی جی مگ: مدت زیادی از ساخت یک بازی بزرگ توسط استودیو Criterion می‌گذرد و به عرضه دوباره Burnout Paradise به صورت ریمستر شده به نظر جان دوباره‌ای به آنها داده. مت وبستر مدیرعامل این استودیو به تازگی مصاحبه‌ای را انجام داده و توضیح داده که احتمالا بازی بعدی Criterion تاثیر بسیاری از Burnout Paradise به عنوان یکی از آخرین ساخته‌های بزرگ آنها می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر تعداد اعضای این استودیو کاهش چشم‌گیری داشته و آخرین فعالیت آنها به دست گرفتن بخش کوچکی از توسعه Star Wars Battlefront 2 بود. با این حال در مصاحبه مدیرعامل استودیو Criterion، وبستر توضیح داده که احتمالا بازی بعدی آنها از آخرین قسمت مجموعه Burnout یعنی Burnout Paradise تاثیر می‌گیرد. بازی که به اعتقاد مدیرعامل Criterion با استفاده از قابلیت‌های مختلفی در زمینه ارتباط اجتماعی از زمان خود جلوتر بود.

چندی پیش بود که شایعه شد EA در اندیشه توسعه قسمت جدیدی از مجموعه Burnout است و حالا با عرضه موفق Burnout Paradise Remastered می‌توان امید داشت که آنها طرفداران مجموعه را دیده و با در نظر گرفتن آنها قسمت جدیدی از این سری را تولید کنند. اتفاقی که می‌تواند جان دوباره‌ای به Criterion دهد که سال‌هاست از روزهای اوج خود فاصله گرفته.

منبع: VG247

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × دو =