اخبار بازی

بازی جدید استودیوی EA Motive شاید تا سال 2022 عرضه نشود

بازی جدید استودیوی EA Motive شاید تا سال 2022 عرضه نشود

در جلسه جدید EA با سرمایه‌گذاران خود، رئیس بخش مالی این شرکت Blake Jorgensen در مورد IP‌های جدید که زیر چتر حمایتی آنها قرار دارند صحبت‌هایی را انجام داده است.

او بار دیگر تایید کرد که Anthem بازی جدید استودیوی Bioware در سال مالی آینده قطعا عرضه خواهد شد. (تا قبل از 31 مارچ سال 2019) همچنین مشخص شد که آنها فعلا تاریخ عرضه دقیقی برای بازی جدید استودیوی EA Motive در نظر نگرفتند. همانطور که می‌دانید این استودیو تحت هدایت Jade Raymond در حال کار روی یک IP جدید است. بر اساس صحبت‌های Jorgensen به نظر می‌رسد که این بازی در سال مالی 2021 و یا 2022 عرضه خواهد شد.

این بدان معنی است که امکان تاخیر در عرضه تا مارچ سال 2022 وجود خواهد داشت. این صحبت‌ها نسبت به پیش‌بینی قبلی EA کمی متفاوت است چون آنها ادعا کرده بودند که IP جدید استودیوی EA Motive در سال مالی 2021 منتشر خواهد شد. هر دو بازی مذکور به نوعی ساخته شده‌اند که تبدیل به یک فرنچایز بزرگ شوند. همچنین اطلاعاتی بیشتر در مورد بودجه تیم تحقیق و توسعه EA منتشر شده است.

بر اساس این اطلاعات 25 درصد کل بودجه به بازی‌ها و IPهای جدید اختصاص پیدا کرده است. این در حالی است که 75 درصد بودجه باقی مانده برای ساخت فرنچایز‌های موجود هزینه شده است.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =