اخبار بازی

بازی جدید سازندگان بازی Burnout معرفی شد

بازی جدید سازندگان بازی Burnout معرفی شد

وی جی مگ: بعد از اینکه تعداد زیادی از سازندگان بازی Burnout استودیو Criterion Games را ترک کردند، تیمی جدید را شکل داده و استودیو خود را با نام Three Fields Entertainment راه‌اندازی کردند. استودیویی که تعدادی زیادی از سازندگان اصلی مجموعه Burnout را در خود جای داده و حالا مشغول ساخت پروژه جدید خود برای PS4 است.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Three Fields Entertainment پیش‌تر روی آثاری همچون Dangerous Golf، Lethal VR و Danger Zone کار کرده بودند که آخری در اصل ادامه‌ای معنوی برای بازی Burnout محسوب می‌شود. با این حال گزارش منتشر شده نشان از این دارد که این بازیسازها در حال حاضر مشغول توسعه دو بازی جدید هستند. یکی از این آثار بازی Danger Zone 2 است که ادامه‌ای است برای قسمت قبلی که بزرگ‌تر از گذشته شده و مطمئنا تصادف‌های هیجان‌انگیزی را پیش روی مخاطب‌ها قرار می‌دهد. قرار است که بازی Danger Zone 2 ماه آینده برای PS4 منتشر شود و در ادامه می‌توانید اولین تصاویر آن را مشاهده کنید.

با این وجود خبر مهم‌تر به بازی Dangerous Driving اختصاص دارد که اثری است در ژانر ریسینگ آرکید که ساختاری کاملا مشابه با مسابقات معمولی بازی Burnout را دنبال می‌کند. در این بازی همچون ساخته‌های قبلی اعضای استودیو Three Fields Entertainment، تصادفات نقشی کلیدی داشته و برای پیروزی باید نگاهی ویژه به این موضوع داشت. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که بازی Dangerous Driving در انتهای سال 2018 میلادی برای PS4 منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + چهار =