اخبار بازی

بازی جدید سازندگان سابق Bioshock معرفی شد

بازی جدید سازندگان سابق Bioshock معرفی شد

وی جی مگ: سازندگان سابق Bioshock بازی جدید خود را تحت عنوان The Blackout Club معرفی کردند. بازی جدید استودیو Question که سابقه کار و عرضه The Magic Circle را دارد یک عنوان Coop ترسناک به شمار می‌رود. داستان بازی درون شهری روایت می‌شود که حوادث و توطئه‌های عجیبی درون آن در جریان بوده و اتمسفری چون سریال محبوب Stranger Things را دارد با این تفاوت که داستان آن در زمان حال و دنیای کنونی روایت می‌شود.

The Blackout Club روی گروهی از چند نوجوان تمرکز می‌کند که زمان زیادی را صرف اتفاقات عجیب و اسرارآمیز جاری در شهر می‌کنند. به گزارش وی جی مگ، پس از این که یکی از افراد این گروه ناپدید شده و و افراد بزرگسال نیز توضیحات این گروه را باور نمی‌کنند، تنها گزینه پیش‌رو برای این بچه‌ها این است که خود دست به کار شوند و مسئله را حل کنند. برخلاف دیگر داستان‌هایی با این مضمون، آن‌ها از اسمارت‌فون خود استفاده می‌کنند تا مدارک مهم و ضروری ضبط و ثبت کنند و دیگر در این بازی خبری از درگیری افراد نوجوان با ارتش موجودات تاریکی بدون هیچ‌گونه آموزش نظامی نخواهد بود.

لازم به ذکر است تیم ساخت The Blackout Club از افراد مهم صنعت گیم تشکیل شده است. به عنوان مثال می‌توان به Creative Director و نویسنده ارشد BioShock 2، برنامه‌نویس ارشد گیم‌پلی Dishonored و آرتیست ارشد افکت‌های بصری BioShock Infinite اشاره کرد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − سیزده =