اخبار بازی

بازی جدید سازندگان FTL معرفی شد

شما سفارش تعدادی ربات غول‌پیکر در یک بازی استراتژی نوبتی را داده‌اید؟ استودیو Subset Games که ساخت FTL: Faster Than Light را در کارنامه دارد، چنین پروژه‌ای را با نام Into The Breach معرفی کرد.

داستان بازی آینده‌ای نه چندان دور را روایت می‌کند که در آن ربات‌های غول‌پیکر روی زمین حکمرانی می‌کنند. در مقابل گیمر وظیفه پیدا می‌کند که با در دست گرفتن کنترل شخصیت اصلی و هدایت رباتی دیگر با این غول‌های فلزی مبارزه کند. یکی از مواردی که به نظر می‌رسد در Into the Breach‌ نقش به سزایی دارد، تاثیر حملات روی محیط بازی است.

موارد پایین نکاتی هستند که شما می‌توانید در این بازی انتظار آنها را داشته باشید:

دفاع از شهرها: در این حالت ساختمان‌های مختلف قدرت ربات شما را برای مبارزه با دشمن‌ها افزایش می‌دهند.

استراتژی خود را بهبود دهید: تمامی دشمن‌ها در این بازی روش خاصی برای حمله به شما دارند. سیستم نوبتی بازی به شما اجازه می‌دهد که حرکات دشمن‌ها را آنالیز کرده و در ادامه بهترین حرکت ممکن را انجام دهید.

بهترین ربات ممکن را بسازید: قابلیت پیدا کردن اسلحه‌های قدرتمند و تجهیز کردن ربات با این اسلحه‌ها برای گیمر وجود دارد.

شانس دوباره: زمانی که در Into the Breach شکست بخورید، قابلیت تکرار مبارزه وجود ندارد اما می‌توانید به یک خط زمانی دیگر منتقل شوید.

استودیو Subset games مراحل ساخت Into the Breach را از تابستان سال 2014 شروع کرده و سعی کرده در طول این چند سال به کیفیتی دست یابد که طرفداران FTL‌ از آنها انتظارش را دارند. همچنین به نظر می‌رسد که سازنده موزیک‌های FTL یعنی بن پرانتی روی موسیقی‌های این بازی کار می‌کند. در کنار این موضوع باید اشاره کرد که کریس اولان وظیفه نوشتن داستان بازی را برعهده دارد.

Into the Breach هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما برای انتشار روی PC آماده می‌شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 2 =