اخبار بازی

بازی جدید سازندگان Rock Band در حال ساخت است

بازی جدید سازندگان Rock Band در حال ساخت است

وی جی مگ: بازی جدید سازندگان Rock Band در حال ساخت است. استودیو Harmonix Music Systems در یک دهه گذشته با ساخت عناوینی چون Guitar Hero، Rock Band و Amplitude به نامی برجسته در صنعت ویدئوگیم تبدیل شد. امروز اعلام شد این شرکت با NCSoft، شرکت ناشری از کره جنوبی که برای نشر Guild Wars 2 و Blade & Soul شناخه می‌شود همکاری را به منظور ساخت یک بازی جدید برای کنسول‌ها و PC آغاز کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به گفته این استودیو، بازی جدید آن‌ها هم‌اکنون کاملا در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و مطمئنا زمان زیادی طول خواهد کشید تا اخباری از ثمره همکاری این شرکت با NCSoft به اشتراک گذاشته شود. البته مشخص شد بازی جدید سازندگان Rock Band باز هم روی موسیقی تمرکز داشته و فقط هم روی خود بخش نرم‌افزاری تاکید دارد. بدین معنی که دیگر خبری از همراه بودن لوازم جانبی گران قیمت همراه بازی نخواهد بود که پیش از این در سایر عناوین Harmonix مشاهده کردیم.

رئیس استودیو Harmonix آقای Steve Janiak در خصوص همکاری با شرکت NCSoft توضیح داد «ما از ملحق شدن و همکاری با NCSoft بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم دیدگاه خود را برای تکامل محصولات سرگرمی با آن‌ها به اشتراک بگذاریم. لازم است تا مخاطبین جدیدی را روی پلتفرم‌های بازی‌های مدرن ایجاد کنیم. شهرت درخشان NCSoft به عنوان یک شریک و همراه و تخصص آن‌ها در زمینه نشر بازی‌ها باعث شده تا ما تمامی تمرکز خود را معطوف روند توسعه و ساخت بازی بعدی ژانر موسیقی خود نماییم. من کاملا مطمئن هستم آن‌ها به ما کمک خواهند کرد تا بازی خاص و ویژه خود را به خوبی انتشار دهیم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =